Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
Eikös ole olemassa koulukunta naisia, joista miehen naisen suojelu on machoa ja vanhanaikaista? :) Näkemys on itselleni jotenkin huvittava sillä kyllä osa maskuliiniutta on fyysinen voima. En kuitenkaan sinänsä kannata väkivaltaa, enkä ole väkivaltainen ihminen. Kyse on lähinnä pelotteesta.

Naiset, jotka suosivat fyysisiltä voimiltaan vähäisiä JA vieläpä "itsekurittomia" miehiä hämmentävät. Kovuus on merkittävä osa - ei toki kaikki - mieheyttä, mutta naisessa en siedä sitä liiallisena, hallitsemaan pyrkivänä ja aggressiona.
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29838956:
joskus nuo vaan on sama asia.
huvikseen vai tyhmyytäskö sä vänkäät vai onko kyseessä tosiaankin täydellinen tietämättömyys.
Ketjun aloitustilanteessa ei edellenkään ole.

Taisin jo ennemminkin sanoa, mutta sanotaan vielä kolmannensadannen kerran. Itsepuolustus on eri asia, kuin kostaminen.
 
säpäle harmaana
Höpsis, sä annat ymmärtää kokoajan että ne tilanteet olisi ohi sillä että joku seko lyö kerran ja lähtee vetämään kun mä veikkaan, että tositilanteessa ne ei jää siihen:S En mä ymmärrä miten kehtaat puolustaa toisen hengen uhalla rikollista, pahoipitelijää. Totuus on, että etenkin heikoilla ihmisillä parikin iskua päähän saattaa aiheuttaa pysyviä vaurioita.
Ja ne iskut eivät ole yhtä tappavia, jos itsekin pääsee lyömään välillä vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29838981:
Ketjun aloitustilanteessa ei edellenkään ole.

Taisin jo ennemminkin sanoa, mutta sanotaan vielä kolmannensadannen kerran. Itsepuolustus on eri asia, kuin kostaminen.
ketjun alotus on jo neljännensadannen kerran sanottuna unohtunu noin, 20 sivua sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29838961:
Niin. Eli mitä oikeastaan yrität sanoa? Käsitin, että olet kanssani eri mieltä (kun minut tuolla mainitsit), mutta mikään mitä kirjoitat ei liity näihin minun kommentteihini, eivätkä ainakaan ole niiden vastaisia.
On todellakin sen vastaisia. Mä en aikailisi jos ihmistä pahoinpidellään että autanko vai en, juoksenko pakoon vai soittaisinko vaan apua, tkeisin ihan kaikkeni että se tyyppi lopettais.
 
vieras,
Varmasti naiset itse kärkkäästi hyökkäävät päälle kun sivullinen mies puristaa hanurista, ehkä antavat litsaria. Ja varmasti monesti juuri siinä mielessä, että ei sieltä voi tulla takaisin koska omissa haaruksissa on karvalaukku. Mutta kun sieltä sivaltuukin nyrkki takaisin, niin ehkä seuraavalla kertaa miettii miten kannattaisi toimia?
No mitä naisen pitäisi siinä sit tehdä, yrittää nätisti sanoa että anteeksi mutta en oikein pidä tavastasi lähestyä minua? Tuollaisissa puristelutilanteissa ei auta yhtään mitään mikään sanominen, se on aivan yhtä tyhjän kanssa. Ei miehet kuuntele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29838984:
Ja ne iskut eivät ole yhtä tappavia, jos itsekin pääsee lyömään välillä vai?
No HALOO!!! EIkö sun järki kerro??! Se voi estää sitä hullua lyömästä sitä viimeistä tappavaa iskua toisen takaraivoon tai aiheuttamasta aivovauriota tms. TODELLAKIN sä koitat estää millä keinoin vaan - ja koita muistaa, että ne sekopäät pimahtamisen jälkeen katuvat itsekin tekojaan. Eli se on kaikkien etu, että sä et anna toisen tappaa ihmistä.
 
pökköä pesään
No HALOO!!! EIkö sun järki kerro??! Se voi estää sitä hullua lyömästä sitä viimeistä tappavaa iskua toisen takaraivoon tai aiheuttamasta aivovauriota tms. TODELLAKIN sä koitat estää millä keinoin vaan - ja koita muistaa, että ne sekopäät pimahtamisen jälkeen katuvat itsekin tekojaan. Eli se on kaikkien etu, että sä et anna toisen tappaa ihmistä.
Pliis, sano nyt murhata tai teurastaa, ole kiltti!
 
säpäle harmaana
No mitä naisen pitäisi siinä sit tehdä, yrittää nätisti sanoa että anteeksi mutta en oikein pidä tavastasi lähestyä minua? Tuollaisissa puristelutilanteissa ei auta yhtään mitään mikään sanominen, se on aivan yhtä tyhjän kanssa. Ei miehet kuuntele.
Sanokaa nyt missä tällaisia tilanteita tulee teille jatkuvasti vastaan, että pois ei pääse, mutta mies on aina vieressä puolustamassa? :D Taidan elää todellakin pumpulissa, kun aina olen puristelijoista eroon päässyt, ilman miestä, ilman väkivaltaa.
 
pökköä pesään
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839012:
Sanokaa nyt missä tällaisia tilanteita tulee teille jatkuvasti vastaan, että pois ei pääse, mutta mies on aina vieressä puolustamassa? :D Taidan elää todellakin pumpulissa, kun aina olen puristelijoista eroon päässyt, ilman miestä, ilman väkivaltaa.
Minä voin kertoa, ellei kukaan muu halua sanoa ;)
 
säpäle harmaana
No HALOO!!! EIkö sun järki kerro??! Se voi estää sitä hullua lyömästä sitä viimeistä tappavaa iskua toisen takaraivoon tai aiheuttamasta aivovauriota tms. TODELLAKIN sä koitat estää millä keinoin vaan - ja koita muistaa, että ne sekopäät pimahtamisen jälkeen katuvat itsekin tekojaan. Eli se on kaikkien etu, että sä et anna toisen tappaa ihmistä.
Sinun järkesi siis kertoo, että jäämällä paikalle lyömään (sen sijaan, että viet kaverin pois paikalta ja itsesi myös), vältyt uusilta lyönneiltä?

Nyt menee liian dramaattiseksi, etten jaksa enää.
 
ggggg
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839004:
Ai nytkö kaikki ovatkin kanssani sitten samaa mieltä? Miksei kukaan sitten sano niin?
Mikä on sitten itsepuolustusta ja mikä kostoa? Jos joku lyö sua ja lyöt takaisin, niin onko se itsepuolustusta vai kostoa? Mihin vedät rajan?
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja pökköä pesään;29839011:
Pliis, sano nyt murhata tai teurastaa, ole kiltti!
Sama se millä sitä sanotaan, kaikki ymmärtää että esim nuori ja lapsi ei montaa kertaa tarvitse pahoinpidellä että tälle aiheutuu vakavia vammoja, puhumattakaan henkisestä kärsimyksistä jotka ei varmaan parilla terapia käynnillä korjaannu jos koskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839028:
Sinun järkesi siis kertoo, että jäämällä paikalle lyömään (sen sijaan, että viet kaverin pois paikalta ja itsesi myös), vältyt uusilta lyönneiltä?

Nyt menee liian dramaattiseksi, etten jaksa enää.
Siis tottakai ensin yrität estää ja jos voit niin peloitella jotenkin ettei se jatkuisi, mutta jos kävisi niin että se hakkaaminen, potkiminen jatkuisi niin eihän se silloin olisi vaihtoehto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839028:
Sinun järkesi siis kertoo, että jäämällä paikalle lyömään (sen sijaan, että viet kaverin pois paikalta ja itsesi myös), vältyt uusilta lyönneiltä?

Nyt menee liian dramaattiseksi, etten jaksa enää.
aina ei pääse poistumaan nokka pystyssä paikalta vaikka siellä pumpulissa se olisi mahdollista, jos siellä koskaan tilannetta edes tulisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
säpäle harmaana
Mikä on sitten itsepuolustusta ja mikä kostoa? Jos joku lyö sua ja lyöt takaisin, niin onko se itsepuolustusta vai kostoa? Mihin vedät rajan?
Siis pitääkö tätä tosiaan kysyä? :O

Eikö se ole itsestäänselvää, että jos tilanteesta ei pääse pois on kyse itsepuolustuksesta, mutta jos sinun tilanteesta poistumista ei estä kukaan, mutta lyöt silti koska "mulla on oikeus, kun toi löi ensin", se on kosto.
 

Yhteistyössä