Lyö lastasi niin lapsi lyö muita!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi nyt on ihan selvä asia. Oman kokemuksen perusteella jo sen huomaa. Ne kaverit ketkä käyttää fyysistä kuritusta lapsiinsa, heidän lapset lyö muita lapsia. Ne kaverit ketkä ei käytä, heidän lapset ei edes lyö takaisin jos heitä lyödään. Ottaa suorastaan päähän kun olen kerta toisensa jälkeen selittänyt näille äideille joiden lapset lyö toisia, että mistä se johtuu, mutta ei ne usko.
Mun muksut kyllä vetää vastapalloon jos niitä lyödään :D. Ovat saattaneet joskus pienempinä tirvaista itse ekanakin.

Eikä heitä kotona kyllä lyödä.
 
äippä
NO NIIN!

Onpa kiva tutkimus.
meillä agressiivnen 6vuotias ja ollaan apua haettu.
nytpä neuvolassa sitte voivat kehittää syyn käyttäytymiselle ja muuta ei tutkitakaan.
Meillä ei todellakaan ole ollut lasta kohtaan välivaltaa vaan kuri hoituu muutenki. Mutta tämä tutkimus antaa taas kerran neuvolatädille joka ihmettelee pojan äkkipikaisuutta uutta vettä myllyyn vanhempien syyttämisessä.
Koskaan ei ole tuotu esille suvussamme esiintyvää adha yms muita sairauskia.Suvussa useita samanlaisia äkkipikaisia ihmisiä ikään ja sukupuoleen katsomat.Itsellä tämä piirre puuttuu mutta veljelläni on ja onki hoidettu jos missä. Isälläni on mutta hänen isällään ei ole.Isän äidillä on kyllä kamalan huonot hermot ja käytöshäiriötäkin.

Huonot on geenit mutta nyt saadaan vanhempien syyksi. kivaa!
 

Yhteistyössä