Lyhyt onni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wilma79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wilma79

Jäsen
18.08.2009
122
2
18
Viime yönä sitten kävi se mitä pelkäsinkin. Tein muutama viikko sitten jopa neljä raskaustestiä ja kaikki näyttivät plussaa. Mulla ei kumminkaan ollut mitään oireita, mitä nyt hyvin pieniä mahakramppeja. Epäilin heti alusta lähtien, että voinko oikeasti olla raskaana. Luin kuitenkin netistä, että oireettomia raskauksiakin on hyvin paljon. Viikko sitten oli ensimmäinen neuvolakäynti ja sielläkin sanottiin, että kaikki on varmastikin ok. Ultraa ei ehditty ikinä tekemään.
Olisi kumminkin pitänyt luottaa omaan vaistoon taas kerran. Illalla mahaa rupesi taas kramppaamaan samallalailla kuin aina ennen menkkoja. Muutaman tunnin unien jälkeen heräsin vessaan, vuoto oli alkanut. Tunnin päästä kävin uudelleen vessassa. Nyt vuodon lisäksi tuli ulos pieni alkiopussi :'( Koko yön tuli vuotoa, joka vieläkin jatkuu. Krampit ovat sentään loppuneet. Soitin neuvolaan, jossa sanottiin että kaikki on ok kunhan vuoto ei kestä päiviä. Tässä sitten odotan miten käy.
Ensimmäinen raskaus oli kyseessä ja kyllähän tämä lannistaa. Mutta pitää vain ajatella seuraavaa yritystä ja sitä että ehkä alulla ei ollut kaikki hyvin, koska se tuli ulos. :(

:hug: Voimia sinulle! Jos yhtään lohduttaa niin voin sanoa että mulle kävi samoin ihan ekassa raskaudessa mutta sitten raskauduin nopeasti uudestaan ja sain ihanan esikoisen ja taas 7kk niin uudestaan raskaana josta syntyi kuopus! Eli ensi kerralla varmasti onnistuu! :hug:

Juu erka ei tässä ihan maanrakoon vielä vajota. Mutta ajattelin, että kun muutkin samoin kokeneet näitä keskusteluja lukevat, niin päätin laittaa oman kokemukseni. Pointtina tuossa enemmänkin se, että kannattaa aina luottaa omaan vaistoonsa. Mulla pari ensimmäistä viikkoa tuntui, että jotain masussa on ja olihan siellä. Sitten tunne katosi. Ilmeisesti tuolloin alkio on kuollut. Eli tavallaan mä olin jo varautunut tähän ja siksi ei ehkä reaktio ollut niin suuri kuin olisi voinut olla.
Mutta eteenpäin elämässä ja uutta yrittämään. Kaikella on tarkoituksensa :)

Yhteistyössä