lyhyt nainen ja pitkä mies

  • Viestiketjun aloittaja sivusta seuraaja
  • Ensimmäinen viesti
Asumme onneksi ulkomailla
Olen 170 (53 kg) cm pitkä, yleensä minua sanotaan pitkäksi ja olen solakka. Mieheni on 210 cm (120kg) roteva, eli todella iso. Pituuseroa on 40 cm ja lapsia on siunaantunut 5 kappaletta. Nyt vasta 15:sta avioliittovuoden jälkeen huomaan, että mehän olemme epäsuhta pari. Kiitos ap sinulle tästä erittäin hienosta ja fiksusta ketjusta:)))). Pituus ja painohan ne on parisuhteessa tärkeimmät asiat:))!!!!!
 
Pitkänpuoleinen nainen
Yleisestihän taitaa olla, että pitkät miehet tykkäävät pienistä naisista, ja taas lyhyet pitkistä. Minun ympärilläni on aina pyörinyt pienen puoleiset miehet, olen 170cm, korkkareissa näytän aika hujopilta. Olen kuitenkin naimisissa keskimittaisen miehen kanssa.
 
Ik67
Olen 162 cm, poikaystáváni 210 cm, meillá siis 48 cm pituusero. Olemme kai oudon nákóinen pari, meillá molemmilla oli totuttelemista pituuseroon, mutta eihán kukaan pituudelleen mitáán voi. Nyt vain nautin huomiosta jota saamme!
Sori mulla ei oo skandeja.........
 
Pitkistä pitävä
Alkuperäinen kirjoittaja kääpiö numero 2:
Tuli mieleen, että mahtaako alkuperäinen olla vaan katkera kun miehet yleisesti ottaen tuntuvat pitävän pienistä naisista.
Tietysti minä tälläisena "aivan liian lyhyenä" olen kuullut kohteliaisuuksia vain pienuudestani. En vaan ole koskaan yhdenkään miehen kuullut ylistävän kuinka ison ja mahtavan kokoisen naisen on saanut rinnalleen!
Niin, ja alkuperäinen varmasti kuolisi häpeästä jos näkisi minut puolisoni kanssa; pituuseroa on 28 cm.
hehe, enpä minä ole kuullut myöskään kenenkään kehuskelleen kuinka lyhyen pygmin joku on löytänyt rinnalleen, että on kätevä kun on suihinottokorkeudella.
Kyllä pitkät naiset ovat upeampia kuin lyhyet. Se on juuri se miksi skandinaaveja pidetään maailmalla kauniina, pitkiä ja upeita naisia. Lyhyet persjalat ovat kuin pienet thaimaalaiset palvelijattaret.
 
kääpiöhaltya
Deittailen miestä joka on 203cm itse olen 153cm. Pituuseroa on siis puoli metriä. Haittaako? Ei todellakaan. On ihanaa kun saan käpertyä kokonaan toisen syliin.
 
kääpiöhaltya
Alkuperäinen kirjoittaja kääpiöhaltya;10931061:
Deittailen miestä joka on 203cm itse olen 153cm. Pituuseroa on siis puoli metriä. Haittaako? Ei todellakaan. On ihanaa kun saan käpertyä kokonaan toisen syliin.
Ja unohtui mainita se klassinen - eli se suikkari. Polvilleen kun menee niin onnistuu hienosti ja tässä asennossa miehen on päästäni kiinni pitäen helppo säädellä tahtia ja sitä kuinka syvälle työntelee. Kuulemma parasta seksiä mitä on ikinä saanut!
 
anmppari
Ystäväni on n. 180 cm, pullea ja pyöreä ja hänen poikaystävänsä n. 145 cm, pieni ja langan laiha.
Voin vaan kuvitella miten seksuaalielämä sujuu..

Tyhmän näköistä kävellä kadulla käsikädessä..
Mutta minkä sille mahtaa..
 
Heh heh
Ystäväni on n. 180 cm, pullea ja pyöreä ja hänen poikaystävänsä n. 145 cm, pieni ja langan laiha.
Voin vaan kuvitella miten seksuaalielämä sujuu..

Tyhmän näköistä kävellä kadulla käsikädessä..
Mutta minkä sille mahtaa..
No ainakin pysyy poikaystävä ruodussa. Tarvittaessa vaan nostaa polvelle ja antaa remmistä takamukselle jos käytös ei miellytä :) :)
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Alkuperäinen kirjoittaja kääpiöhaltya;10931061:
Deittailen miestä joka on 203cm itse olen 153cm. Pituuseroa on siis puoli metriä. Haittaako? Ei todellakaan. On ihanaa kun saan käpertyä kokonaan toisen syliin.
itse olen 192 ja vaimoni 160cm, ei haittaa, ei millään lailla - jos ei lasketa sitä, että saan hoitaa keittiön ylähyllyt kuntoon :))
 
Kyselen tässä
Alkuperäinen kirjoittaja kääpiöhaltya;10931061:
Deittailen miestä joka on 203cm itse olen 153cm. Pituuseroa on siis puoli metriä. Haittaako? Ei todellakaan. On ihanaa kun saan käpertyä kokonaan toisen syliin.

Hyi hitto. Eikö tuo ole lähinnä isä-lapsi suhde, ei kahden aikuisen. Onko pitkillä miehillä muuten isompi k*lli kuin normipituisilla?
 
kääpiohaltya
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselen tässä;10934753:
Hyi hitto. Eikö tuo ole lähinnä isä-lapsi suhde, ei kahden aikuisen. Onko pitkillä miehillä muuten isompi k*lli kuin normipituisilla?
En tiedä kuin yhdestä mutta tällä ei ainakaan ole mikään mahtavan kokoinen. Päinvastoin, paljon en lisää toivoisin mutta tämä on sillä listalla :(
 
shsry 4w7
Kokemukseni pitkistä miehitsä- Niillä on pieni muna, pituus on mennyt joka paikkaan muualle vaan ei munaan. Pakko saada pieni nainen, jolla on pienet paikat, että tuntuisi edes joltain.
 
otantaa?
Kokemukseni pitkistä miehitsä- Niillä on pieni muna, pituus on mennyt joka paikkaan muualle vaan ei munaan. Pakko saada pieni nainen, jolla on pienet paikat, että tuntuisi edes joltain.

Onko suuri otanta?
Muuten, normi muna näyttää pitkällä/isolla miehellä pieneltä :))
Kätevää, elämän tosiasioita, eli ensi kerralla mittanauha mukaan :))
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas
Kokemukseni pitkistä miehitsä- Niillä on pieni muna, pituus on mennyt joka paikkaan muualle vaan ei munaan. Pakko saada pieni nainen, jolla on pienet paikat, että tuntuisi edes joltain.

No täytyykin sitten katsoa tällaisia pariskuntia ihan eri silmällä. Eli siinä menee harvinaisen pienimunainen mies ahtaan naisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä