R
riha
Vieras
Mikähän mulla olisi ja onkohan mitenkään raskauteen liittyvää? Toinen vauva on toiveissa. Ennestään on reilu 1-vuotias. Kierto on synnytyksen jälkeen vajaa puoli vuotta sitten käynnistyttyään ollut pitkähkö ja vähän epäsäännöllinen, 33-37 pv (ennen n. 30 pv). Sain varhaisen keskenmenon loka-marraskuussa ja tuon jälkeen kuukautiset alkoivat "kp" 40. Yritys on jatkunut ja seuraavassa kierrosssa, perjantaina (kp 24) aamulla ennen ylösnousua tunsin kun jotain holahti housuihin. Vessaan päästyäni alushousut oli reilusti veressä ja pönttöön tuli verta ja myös pari hyytymää. Samalla alkoivat kuukautismaiset kivut, tai ehkä lähinnä voimistuivat kun oli oletetusta ovulaatiosta lähtien ollut jonkinlaisia tuntemuksia. Kirkasta verta ei sitten kuitenkaan ole tullut yhtään enempää, ruskeaa tuhrua jonkin verran. Lieväkin kipuilu on oikeastaan kadonnut.
Mitähän tuo olisi? Aikaiset kuukautiset (mulla ei ikinä ala noin yhtäkkiä, ei noin lyhyellä kierrolla eikä ole noin lyhyet, tosiaan vain yksi lorahdus mutta se oli reilu)? Kiinnittymisvuoto (voiko se olla noinkin suurta ja yhtäkkistä?) Mikä muu välivuoto se voisi olla? Joku myooma/polyyppihässäkkä? Papakokeessa olin syksyllä ja siinä kaikki ok. Myös ultran mukaan, mutta en tiedä kuinka tarkasti silloin etsi tuollaisia asioita, vaikka vauvatoiveesta kerroinkin.
Ensi kuussa alan tikuttaa ovulaatiota, jos nyt saan yhtään selville, milloin se pitäisi aloittaa.
Mitähän tuo olisi? Aikaiset kuukautiset (mulla ei ikinä ala noin yhtäkkiä, ei noin lyhyellä kierrolla eikä ole noin lyhyet, tosiaan vain yksi lorahdus mutta se oli reilu)? Kiinnittymisvuoto (voiko se olla noinkin suurta ja yhtäkkistä?) Mikä muu välivuoto se voisi olla? Joku myooma/polyyppihässäkkä? Papakokeessa olin syksyllä ja siinä kaikki ok. Myös ultran mukaan, mutta en tiedä kuinka tarkasti silloin etsi tuollaisia asioita, vaikka vauvatoiveesta kerroinkin.
Ensi kuussa alan tikuttaa ovulaatiota, jos nyt saan yhtään selville, milloin se pitäisi aloittaa.