Lyhyt kierto ja raskautuminen! (23pv)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksia

Vieras
Hei,
Onko teist kukaan raskautunut kun kierto ollut vain 23 päivää? Tuntuu ettei tärppää millään ja olen alkanut miettiä, johtuuko lyhyestä kierrosta... :/ Kierto kuitenkin säännöllinen.

Mulla on ollut vuosia kierto 22-26pv ja olen raskaurtunut 2x helposti mutta nyt en sitten millään,
mietin ihan tuota samaa kun ap, viimekierto oli 25 ja nyt menossa kp 23, joten huomenna varmaan lorahtaa....

Täytyypä todeta etten tiedä luteaalivaiheen pituutta. Jos omiin tuntemuksiin olisi luottaminen, niin ovulaatio on tapahtunut kp 12.

Tiedättekö, mitä lääkitystä lyhyeen kiertoon on tarjolla, jos se mahdollisesti estää raskautumista?

Mulla kierto ollu 26 päivää nyt pitkän aikaa... Muutama kierto koitettu raskautta ja yritetty siinä kierron keskivaiheilla hommailla ja raskaus ei ole alkanut. Nyt tikuttelin kiertoa ja ovis tapahtui kiertopäivänä 14 joten nyt jää nähtäväksi onko tässä tarpeeksi aikaa että raskaus jatkuu...

kiitos kun oltte vastailleet. Täytyy ilmeisesti alkaa ovulaatiota tikkuttelemaan, jotta varmistuisi tuo luteaalivaiheen pituus. Ei taida lääkäri kirjoittaa terolutejakaan kokeeksi ilman tutkimuksia, vaikka kierto säännöllinen, lyhyt vain?