Lyhyitä hiuksia on vähän "pakko" kehua, siksi kaikki varmasti niin tekevät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valehtelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ainaki niin kulmikkaat leukaperät, että lyhyillä hiuksilla en oo kovinkaan naisellinen vaikka meikkaan jne.
Nää lapaluihin ulottuvat antaa pehmeyttä ja naisellisuutta. Ja ikääkin mulla on jo monen mielestä varmaan liikaa pitkiin hiuksiin. neljääkymppii kun lähentelen :whistle:

Eiks ny jumalauta jokainen saa näyttää siltä miltä haluaa?! Mulla on noin 4cm tukka ja tykkään siitä itse koska se on helppo ja mun mielestä tosi kivan näkönen. Jos joku muu ei siit sitten tykkää niin se on sen ongelma ei mun, sitten se ei tajua tän "sisäisen kauneuden" päälle yhtään mitään! Ja nyt eletään 2000-lukua ei 1800. koettakkaa olla dissaamatta ihmisiä joittenki hiusten takia kyllä se on ihan joku muu mikä ihmisessä on arvokkaampaa. :)

Aina välillä tulee tämä ikuisuusaihe lyhyet hiukset vs pitkät hiukset esille. Lähes kaikki lyhythiuksiset aina mainitsevat, miten ovat saaneet paljon kehuja hiustenleikkauksen jälkeen. Toki on varmasti naisia, joille lyhyet hiukset sopivatkin paremmin kuin pitkät/puolipitkät, mutta useimmiten näin ei ole (minun mielestä siis!).

Tuli tämä aihe siitä mieleen, kun kaverini leikkautti vasta puoleen selkään ulottuvat hiuksensa ihan lyhyiksi. Tuli kaupungilla vastaan ja esitteli kampaustaan. Entiset hiukset olivat upeat, nykyiset eivät. Tekivät hänestä androgyynin näköisen. Pakkohan tätä uutta kampausta oli silti kehua. Eihän toiselle voi sanoa, että entinen oli paljon parempi. Että kasvatahan vaan pari vuotta hiuksias takaisin, niin olet taas kauniimpi... Ja koska mun mielestä lähes kaikille naisille sopii paremmin puolipitkät/pitkät hiukset kuin lyhyet, niin mun lyhyen tukan ylistykset on aina johtuneet pelkästä kohteliaisuudesta :/ En jaksa uskoa, että olisin ainut laatuani...

http://i253.photobucket.com/albums/hh73/Tepuna64/Snapshot_20110812_6.jpg

En voi kuvitella itseäni muussa kun lyhyessä tukassa. Oikeasti on maantienväriset hiukset. Todella kiharat ja sellaiset karheat kiillottomat hiukset. Värillä, suoristustuotteilla ja pienellä vaivalla, 10 min. Saan sellaiset hiukset kun haluan. Väri vaihtelee kyllä hieman ja etuhiuksien muoto. Olen varsin pienikokoinen, että en halua mitenkään muhkeaa kuontaloa. Olen naamiaisissa esiintynyt pitkässä peruukissa ja minua sanottiin 15-vuotiaan näköiseksi. Ei se ollut juurikaan imartelevaa.

En oikein tajua mitä sillä kananperse-mallilla tarkoitetaan? Jotain rajusti kerroksittain leikattua lyhyttäkö?? Minusta jokainen saa olla juuri sellaisessa kampauksessa, jossa viihtyy. Naisellisuus ei oo itsellä ollut ikinä hiuksista kiinni. Se on ihan jotain muuta!

Yhteistyössä