Lyhyitä hiuksia on vähän "pakko" kehua, siksi kaikki varmasti niin tekevät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valehtelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toki olen nähnyt. Anopillani (51 v) esim. on erittäin vahvat pitkät hiukset. Hän laittaa ne joka päivä kauniisti kiinni. Hän ei meikkaa koskaan ja todellakin hänen hiuksensa ovat kuin kruunu. Mut valitettavan usein niitä vaan näkee näitä liiska tukkia, joilta tekis ite mennä vähän leikkeleen nätimpää LYHYTTÄ mallia :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
´No mutta, itekin kampaajana leikkaan paljon mielummin kasvoihin sopivan leikkauksen kuin tasapitkän körttiläismallin. Oli sit lyhyt tai pitkä, pitää sitä mallia kumminkin ylläpitää.

No toivottavasti en päädy sinun asiakkaaksesi koskaan, jos et osaa leikata pitkiä hiuksia muuhun kuin körttiläismalliin!

Alkuperäinen kirjoittaja michelle:
Alkuperäinen kirjoittaja pete:
michelle pfeiffer, kaunis 50 nainen pitkässä tukassa eikä ole kiristelly naamaansa, maailman kaunein nainen!

http://celebrity-pics.movieeye.com/celebrity_pictures/Michelle_Pfeiffer_214901.jpg
Minustakin Michelle on suorastaan sairaan kaunis, upea tuo kasvojen luusto!

Kyllä on kaunis nainen, mutta aivan liian korea. Kyllä sitä pitää noin kypsässä iässä jo jättää se kauneuden tavoittelu nuoremmille ja tyytyä lyhyeen tukkaan. Meikit myös pois ja poolopaita päälle!

:laugh: :D

http://www.celebritynewsbuzz.com/wp-content/uploads/2009/05/rihanna-emo-punk_1333.jpg

Rihanna on hyvä esimerkki naisesta, jolle lyhyet hiukset sopivat paremmin kuin pitkät. Samoin Victoria Beckham.

Alkuperäinen kirjoittaja Rihanna:
www.celebritynewsbuzz.com/wp-content/uploads/2009/05/rihanna-emo-punk_1333.jpg

Rihanna on hyvä esimerkki naisesta, jolle lyhyet hiukset sopivat paremmin kuin pitkät. Samoin Victoria Beckham.

Höpöhöpö. Rihanna on paljon kauniimpi pitkillä hiuksilla, kuten Beckhamin Victoriakin. Molemmat näyttävät lähinnä nuorille femiineille pojille lyhyillä hiuksilla

http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Rihanna-bm01.jpg Rihanna
www.hrhairstyles.com/victoria-beckham-long-hair.jpg Victoria

kuten edellä olevista kuvista jo näkee, lyhyet tosiaan on useimmille naisille nätimmät hiukset.
Minulle myös. Vuosikausia jaamailin että uskallanko leikata ja nyt pitkiä ei enää tuu.

joku suomalainen keksintö se että aikuiselle naiselle ei muka sovi pitkät hiukset..
kynittyjä kananpersetukkia näkee lähinnä vain pohjoismaissa, muualla maailmassa naisilla on pitkät hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
olipas mielenkiintoista...ja täysin ap:n omien mieltymysten mukaan tehtyä. *muoks* ja mun mieltymys on se että hyvin harvalle aikuiselle naiselle sopii pitkä tukka.

Peesi tähän. Eri asia on teinit sun muut, mutta aikuinen "kypsä" nainen on usein hölmön näköinen pitkän tukan kanssa...

Miten voi olla mahdollista??
Naiselle kuuluu pitkä tukka.

Eti mulle netistä esim joku 50-vuotias nainen, jolla on pitkä tukka ja se sopii sille.

Voi mä näin just viikonlopuna sellasen! Luulin noin 4-kymppiseksi ja takuulla olis näyttäny vanhemmalta lyhyissä hiuksissa.
Jos hiukset on paksut ja vahvat, ne näyttää hyviltä pitkänä. Silloin esim. kaulan rypyt häviää. Ohuiden hiusten toki pitää olla lyhyet, mutta se vaatii kasvoilta paljon, eli lopputulos: yleensä ne, joilla on niin ohuet hiukset, että pitää pitää lyhyinä näyttää vanhemmilta.

hmm... makuasioita nämäkin. itse yhdyn siihen että lyhyet hiukset vaatii kauniit kasvot ja siroutta. itse olen harteikas ja pyöreä kasvoinen. minulla lyhyet hiukset näyttäisi todella epänaiselliselta. ovatkin puolipitkät nykyään.

´No mutta, itekin kampaajana leikkaan paljon mielummin kasvoihin sopivan leikkauksen kuin tasapitkän körttiläismallin. Oli sit lyhyt tai pitkä, pitää sitä mallia kumminkin ylläpitää.

No toivottavasti en päädy sinun asiakkaaksesi koskaan, jos et osaa leikata pitkiä hiuksia muuhun kuin körttiläismalliin!
Ai, mulla on pitkät hiukset just siksi, että niille ei tosiaan tarvi tehdä mitään ja ihan viikottain aivan ventovieraat kehuvat niitä. Tiedän kyllä, että hiukseni ovat poikkeuksellisen runsaat ja paksut, mutta tuskin edes suomessa ainutkertaiset. Pitkät ne on ja pitkinä pysyy juuri siksi, että mulla ei ole intoa laittaa niitä ja käydä kampaajalla kerran kuussa. Käyn ehkä kerran vuodessa ihan vaan mielen piristykseksi, ei sitä missään näe.

Noo se vähän riippuu ja roikkuu...mutta noin pääsääntöisesti lyhyet hiukset ovat kammottavan mallisia. Mut sit on taas näitä hauskoja mallejakin, jotka istuu päähän tosi paljon paremmin kun huonokuntoinen hiirenhäntä....

Alkuperäinen kirjoittaja sirje:
Olen tutkinut asiaa ja lyhyet hiukset tuo esille kauniit kasvot, niitä ei tarvi piilotta pitkällä roikkotu.

Totta, niitä kauniita kasvoja on vaan todella harvoilla! Lisäksi se kaunis lyhythiuksinen nainen näyttäisi VIELÄ kauniimmalta pidemmissä hiuksissa! :D

hmm... johtuu hiukan kasvoista mutta enimmäkseen kyllä hiuslaadusta ja mallista sopiiko lyhyt vai pitkä.
Kyllähän toki löytyy naisia,kypsiä,joille pitkä sopii.Minun mummollani oli 70 iässä takapuoleen asti ulottuva tukka ja se oli kyllä vallan mahtava näky sen ikäisellä ihmisellä =)

Esim. http://images.google.fi/images?um=1&hl=fi&tbs=isch%3A1&sa=1&q=teresa+de+rita-cavlek&aq=0&aqi=g5&aql=&oq=teresa+&gs_rfai=Teresalla on kaunis pitkä tukka mutta sopisi varmaan lyhytkin mainiosti.

Mulla on pitkät hiukset, jotka on lähes aina kiinni. Tiedän että näyttäisin paremmilta lyhyissä laitetuissa hiuksissa, mutta kuinka kauan. Yleensä kaikki näyttää hyvältä niin kauan kun se malli pysyy ja sitä jaksaa laittaa. Minä en jaksaisi, parempi siis tällainen malli josta saa laittamalla vaikka mitä, mutta sitä ei tarvitse kuin pistää kiinni. Jos rahaa löytyy niin sitähän voi kokeilla mitä vaan. Todella harvoin kuitenkaan kiinnitän mitään huomiota ihmisten hiuksiin.

minulla oli vuosia pitkät hiukset & äskettäin sitten leikautin lyhyemmäksi kuin koskaan ... ovat epäsymmetriset, toiselta puolelta lyhyemmät ja eipä ole ainakaan päin naamaa haukuttu :D ovat itseasiassa melko samanlaiset kuin " vartoojan" lyhyt tukka -kuvassa :laugh: tosin mustat vaalein tehostein... oli kyllä posiitivinen yllätys, että kasvoilleni sopi tämä malli! :heart: "muok" lisäys: omat hiukseni ovat onnettoman ohuet ja vaikka kadehdinkin pitkiä, upeita hiuksia niin minkäs teet asialle?! hiirenhäntä mikä hiirenhäntä :headwall:

Mulla oli vuosikaudet ihan lyhyt musta tukka ja olin aika hot koska korosti mun silmiä ja kasvonpiirteitä :D
Nyt olen kasvattanut jo jonkin aikaa, hiukset yli olkapään enkä siksi raski leikata takaisin sitä omaa mallia...mutta joku pvä taas.

Kyllä lyhyt malli , jos tyylikkäästi leikattu ja kasvoille sopiviksi, on tosi hieno.

Olen ap:n kanssa samaa mieltä, mun mielestä useimmille naisille sopii ainakin puolipitkät huomattavasti paremmin kuin lyhyet. Monet ovat naisellisempiakin pitempihiuksisina. Lyhyet hiukset vaatii mun mielestä tiettyä siroutta kasvoista ja kropasta, ja kun ne sopii, ne sopiikin tosi hyvin kantajalleen... Mutta läheskään kaikille ei.
Silti kehun aina, koska en halua pahoittaa kenenkään mieltä turhaan.

Yhteistyössä