Lyhyemmät shortsit, kehtaako käyttää sukkisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse käytän minimittaisia sortseja, mut eipä ole vielä sellua tai muutakaan huomauttamista säärissä.
Mutta kyllä noita sellujalkojakin lyhyissä sortseissa kaupungilla näkee ihan every day.
Mites ois caprilegginsit sinne alle? Sukkahousut lienee hiukka tukalat näillä keleillä.

Mitä se haittaa vaikka näkyykin? Miksi pitää joka vaatekappeleen kohdalla miettiä mitä muut ajattelee jos puen tämän ja tuo arpi tai möykky näkyy. hitto opetelkaa elämään itsellenne älkääkä muille!

• Tykkää
Reactions: jalmir
Niin näkyy kuule osalla 16-v teineistäkin eikä se heitä haittaa. Unohda sellut, mielestäni muutenkin on tosi typerän näköistä kun porukalla on minishortsit ja siinä alla mustat sukkikset tai legginsit, en ikinä pistäis päälleni.

[QUOTE="vieras";28563903]Niin näkyy kuule osalla 16-v teineistäkin eikä se heitä haittaa. Unohda sellut, mielestäni muutenkin on tosi typerän näköistä kun porukalla on minishortsit ja siinä alla mustat sukkikset tai legginsit, en ikinä pistäis päälleni.[/QUOTE]

Mä käytän sukkahousuja joskus shortsien alla, mutta en minkään selluliitin takia, vaan jos mulla on erityisen kivat sukkikset olemassa ja jos on vähän viileää. Nyt ei kyllä taida kannattaa laittaa sukkiksia alle ku on niin kuuma.

Anna sellujen vilkkua vaan.

Ei ainakaan mitään legginssejä, ees puolileggareita, saatikka sukkiksia sinne alle. Kesällä no, no. Mullakin on farkkuminihame eikä tulis mieleenkään laittaa sinne mitään muuta alle ku pikkarit.

Jos ei sääret kestä esittelyä, niin sitten kannattaa valita pidemmät shortsit, hame tai esim. ohuet pellavahousut. Järjetöntä laittaa hiostavat sukkahousut ja lyhyet shortsit jos on helle ulkona.

Mustat sukkikset shortsien kanssa näyttää hyvältä jos siihen lisää esim kivat saappaat tai muut sopivat kengät. Kesähelteellä se tosin näyttää ainoastaa siltä kun yritettäisi peittää jotain, viileälle ilmalle se on kivan näköistä.

Mitä niin ihmeellistä siinä selluliitissa on että pitää peitellä? Suurimmalla osalla naisista sitä on enemmän tai vähemmän, en muista prosentuaalisesti mutta oli jotain 90%. Ihan laihoilla ja lihavilla. Perinnöllistä myös eikä sille aina voi mitään.
Sitäpaitsi sen huomaa kun jotkut ovat aina sukkikset/leggarit jalassa ja peittelevät kroppaansa ja ovat siitä epävarmoja. Yhdellä ystävällä on aina joko iso mekko, tai hame ja legginsit vaikka olisi 30 astetta. Ei voi olla niin epävarma itsestään!

Sukkahousuilla ei kyllä selluliittiin mihinkään peity, päinvastoin pahimmillaan jopa korostuu. Vedä shortseissa jalkaan vain ja unohda selluliitti, ei siitä kukaan välitä.

Mun täytyy myöntää että kärvistelen kuumuudessa pitkät housut päällä kesäisin ku en jaksa enää toisten ihmisten tuijotusta.

Mulla on hoikat jalat eikä muutenkaan paino-ongelmia mutta mulla on tosi rumat jalat. Leikkausarpia vaikka muille jakaa, pattipolvet ja tästä johtuen liikkumattomuudesta löysät lihakset.

Naiset ovat v*ttumaisia toisilleen, kyttäävät toistensa virheitä.

[QUOTE="vieras";28564034]mä en ymmärrä tota että sinne shortsien alle tungetaan jotain. Erittäin teinin näköistä.[/QUOTE]

No jos on kivat sukkikset mitä haluaa käyttää? Niin miksei?

Ilman sukkahousuja vaan. Kuka niitä nyt jaksaa käyttää.Tai hei, stay upit. Se olisikin katseenvangintaa se. Leikkiä tämä oli. Mutta unohda sukkahousut. Kai shortsit on tarkoitettukin ihan vaan ilman mitään muuta pidettäviksi. Tuo hössötys sukkahousujen kanssa on vaan semmoista yökerhomeininkiä. Aamulla minäkin kaivoin edelliskesän ostokset esiin ja vetäisin ne päälle, mutta en voi käsittää miten ne oli hieman kutistuneet. Kalliitkin vielä. Mutta rohkeasti vaan menin töihin, vaikka hieman kuristi. Töissä sitten piti vaihtaa työasu.

Jännä juttu että normaalipainoisella paljon sellua. Itse en ole edes erityisen liikunnallinen, mutta tuleehan tuota koiran kanssa lenkkeiltyä muutaman kerran päivässä. Olen normaalipainon ylärajoilla ja voin pitää lyhyitä shortseja, koska mulla ei ole sellua ja muutenkin aika kauniit jalat ehkä osittain tuon jokapäiväisen liikkumisen vuoksi.

Shortseja voi silti pitää vaikka on sellua, vaikka pihalla tai käydessä lähikaupassa. Ihan kaupungille en laittaisi jos sellut häiritsee.

Mä saattaisin katsoa pitkään, jos joku tulisi vastaan sortseissa ja sukkiksissa. Ei sovi mitenkään yhteen. Sen sijaan toisten sellut tai arvet ei häiritse, kuten ei omatkaan. Luulen, että ap vaan kuvittelee muiden tuijottavan sellujaan, koska ne on hänelle niin arka paikka. Pukeutukaa kuten haluatte ja unohtakaa muut. Harva kumminkaan on kiinnostunut muiden ulkonäöstä niin paljon, että oikein tuijottaisi.

Kehtaa, syksyllä. Tai jos sukkikset olennaisesti kuuluu väriltään/kuvioltaan asuun.

Voivoi jos vähän muhkua näkyy! Ruskettunut selluliitti muutenkin on kauniimpaa, koivet aurinkoon vaan ;)

No kehtaanko ilman, näkyykö liikaa selluliittiä? ja nuo suonikohjutkin |O
Etupuolella ei ongelmaa kehtaamisessa, mut tuo takapuoli :S
Kuulostaa vaan niin hassulta sukkahousut tuollaisten shortsien kanssa

Eihän noissa sun kintuissas ole mitään vikaa!!
Voi kun mulla oiskin tuollaiset jalat,mutta ei....ja siltikin mä pidän shortseja,kun on niin kuuma..tykkää muut tai ei,sorry!

Yhteistyössä