Kehtaako aikuinen nainen käyttää tällaisia, sis.linkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no olen nähnyt näitä pääasiassa ala-asteikäisillä tytöillä ja tietty pojilla. Ostin viime keväänä pojalleni mustat saman merkkiset ja olivat tosi hyvät jalassa. En ole tyylilyyli tai hienohelma, mutta kyllä niissä kengissä sais ripaus naisellisuutta olla...en kuitenkaan viihdy korollisissa kengissä.

ihan valkoiset kangastennarit mun piti ostaa, mutta jalat menee niissä kipeäksi. Noi olis ollu vähän tukevamman oloiset, mutta mulle kans tuli ekana mieleen teinikengät tmv. ehkä tuo pinkki ja valkoinen yhdistelmä ja tennarin malli tekee sen. Vinkkejä saa laittaa, millaisia itse käytätte?

no olen nähnyt näitä pääasiassa ala-asteikäisillä tytöillä ja tietty pojilla. Ostin viime keväänä pojalleni mustat saman merkkiset ja olivat tosi hyvät jalassa. En ole tyylilyyli tai hienohelma, mutta kyllä niissä kengissä sais ripaus naisellisuutta olla...en kuitenkaan viihdy korollisissa kengissä.

Mulla ainakin on eri tyylisiä kenkiä eri tilanteisiin ja käyttöpaikkoihin.

Oisko ap esim. tämän tapaiset mistään kotoisin?:
VA111S010-A11@11.jpg

tuskin kukaan kattelee sitä mitä sun jaloissas on, jos et nyt pitkävartisilla nokian kumisaappailla lauantai iltana baariin mene.

Tennareissa ei mitään vikaa, minkä ikäinen vaan voi niitä käyttää.
Juuri nuo ja tuon merkkiset tennarit kuitenkin antavat aika halvan ja tyylittömän vaikutelman, osta ennemmin vaikkapa Niken tai Vansin tennarit.
Ovat tukevampia kuin perus 10 e.n kangastennarit ja laadukkaampia.

Jos olet aikuinen, saat ihan itse päättää millaisissa kengissä kuljet. Sinun ei tarvitse kysyä muilta lupaa kenkien valinnassa. Jos itse tykkäät kengistä, eli niiden ulkonäöstä, teknisistä ominaisuuksista ja siitä miltä ne tuntuvat jalassa, niin osta toki kengät ja nauti niiden käyttämisestä. Suurin osa ihmisistä ei edes katso, mitä muilla on päällä, koska he keskittyvät vain omaan ulkonäköönsä.

Yhteistyössä