Lyhyellä varoajalla juhlat, onko ko vaatteet liian arkiset odottajalle häihin, arvosteluapua kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neila

Jäsen
31.05.2007
634
0
16
huokaus, täällä tullut kutsu häihin ja lyhyellä varoajalla , juhlat olisi sitten JO tulevana viikonloppuna ja kun asutaan keskellä ei mitään (lähin kaupunki n 100km) niin mistähän sitä oikein juhlavaatteeksi muuttuu...sf 27 ja rv 27 huokaus...mistäs muut ootta juhlatamineet hommanneet...kids et mam sivustoilla oli jotain ihan ok vaatetta,

http://www.kids-mums.fi/cgi-bin/cart/shopcart.pl?query=basic&search=r,^10&otsikko=%C3%84itiysvaatteet

mietin vaan et oisko tommoset tess caprit ja samena pusero liian arkiset häihin?[/b] tukanhan vois laittaa sitten juhlavammalle nutturalle (pitkät hiukset) ....jos mielipiteen sais suuntaan tai toiseen niin auttas....
:| mie kun oon muoti ja vaateasioissa jo valmiiksi niin auttamattoman tumpelo..sporttista vaan aina :D ja korkokenkiäkään en voi laittaa vaikka mittani 162 ne melkein edellyttäs...venäytin nimittäin nilkan viimeviikolla ja ainakin vielä on NIIN kipee että ai... :o

ihan se on semmonen "tilaisuus" ettei ihan grillijuhlat tai "vapaamuotoinen" tilaisuus ole kyseessä ja kun mieskin laittaa puvun niin hieman se kyllä vaatis naisenkin pukeutumiselta...ja mekko ihmisiä kun en oikein koskaan ole muutenkaan ollu...mietinkin, et pitäsköhän mies laittaa ilman mua koö juhliin...niin mua harmittaa...kun olo valmiiksikin on jo "Iso" ja kömpelö...

Alkuperäinen kirjoittaja Neila:
bella mekko on ihan kaunis, mutta kovin musta ja sitten se ainakin vaatis ne korkkarit :headwall: ja kun ei pysty..

Ei välttämättä, esim. ballerinat käy hyvin, niihän tuos kuvassakin on jotkut matalat kengät.

laitat ne vaatteet mitä meinasit, sitten korut ja teet kauniin kampauksen, kaikki ne ihailee sun masua kuitenkin ja tietysti ehkä hieman sitä morsianta, jotta hymy huulille ja juhliin mukaan... =) =)

Hyvältä nuo vaatteet kuulostavat. Kunnon kampaus, vähän meikkiä naamaan, koruja ja eikun juhlimaan. Kaikki tosiaan ihailee sun mahaa (se ei tosin ihan aina ole kivaa ) olipa sulla mitkä vaatteet tahansa. =)

Yhteistyössä