lyhin ja pisin imetyksesi ja miten vierotit?montako lasta?

Kolme lasta,esikoista imetin 8kk, josta täysimetystä 4kk. Jotenkin vauva vieroitti itse itsensä pikkuhiljaa.
Keskimmäistä imetin vuoden, täysimetystä 5,5kk, nuorimmaista täysimetin 6kk, yht 1v2kk.
 
Kolme lasta, imetykset 6kk-10kk osittain alusta saakka. Siis pumppasin alusta asti maitoa myös pulloon ja varsinkin yöaikaan saivat kaikki pumpattua maitoa. Vieroitukset olleet helppoja juuri kaiketi tämän vuoksi.
 
mude
Viisi lasta ja kuopus tuli eilen kaks vuotta.Vielä sillä haluttaa käydä imuilla.on ollut helppo imettää siksikin koska ei ole imeny yöllä =) Nyt on kylläkin jätetty tutti pois haluaa lohtua tissistä.Lyhin imetys on kestänyt 5kk,mutta muulloinkin olen imettänyt yli vuosikkaiksi kaikkia :/
 
Viisi lasta ja kuudes tulossa. Täysimetin 6½-8kk. Kolmea vanhinta osittaisimetin yli 1½v-2½v. 1v9kk ja 11kk ikäisiä imetän edelleen. Olen imettänyt/imetän niin kauan kuin lapset itse haluavat, jos ei tule mitään pakollista estettä lopettaa. <br><br>
 
2 lasta. Pisin imetys 2 vuotta, vieroitin sinapilla ja toista lasta täysimetän edelleen, ikää kohta 4kk. Suunnitelmissa jatkaa imetystä niin kauan kuin kuopus on 1v.
Täysimetystä ekalta 6kk ja samaan koitan päästä tämän toisenkin kanssa.<br><br>
 
Esikoista 8 kk, allergian takia tuli äkkisiirtyminen peptidi-tutteliin. kesti hetken, että poika tottui pulloon/nokkamukiin.

Kakkosta 11 kk, pikkuhiljaa jätettiin imetys kerrallaan pois. Viimeiseksi jäi aikaisen aamun imetys, jolla sällin sai tainnutettua uneen vielä tunniksi tai pariksi.
 

Yhteistyössä