Lv-keräyksestä tietävät, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Lv:llä kuulemma joku keräys mistä saa Ainu-pupun... mistä löytyy tietoa tost keräyksestä? pitääkö lähettää kuitteja, koodeja vai miten toi menee? Yritin googlella mut en löytäny.

Vauvalehden mukana on tullut alkuvuodesta keräilykuponki. Kun lähettää sen ja 3 lv-pesuainepaketin kantta, saa yhden ainu-pupun.
Mistään muualta en mäkään ole keräyksestä tietoa nähnyt, kuin tuossa Vauva-lehden kylkiäislehden (olisko ollut joku vauvan hoito-opas tms) mukana olleessa kupongissa.

Kerää 3kpl LV-pyykinpesujauhepakettien kansia 31.12.07 mennessä, niin saat 18cm Ainu-pupun.

Berner, LV-neuvonta, PL 15, 00131 Helsinki ja kuoreen "Ainu pikkupupu" tunnus

Kokeilepa tuota MammaMun antamaa osoitetta, en mä tiedä, pitääkö se kuponki olla siinä mukana! Itse kyllä sen laitoin mukaan, ja tosiaan ei mistään muualta oo siitä tietoa löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilijonkka:
Kokeilepa tuota MammaMun antamaa osoitetta, en mä tiedä, pitääkö se kuponki olla siinä mukana! Itse kyllä sen laitoin mukaan, ja tosiaan ei mistään muualta oo siitä tietoa löytynyt.

Osoite kopioitu tuosta säästössä olevasta kupongista. Lähetin kannet ja omat tietoni kuoressa ko osoitteeseen. Pupuja tullut kotiin jo useampi =)

Yhteistyössä