Meille asteli eilen kyseisen imurin kauppias ja oli monta tuntia ja esitteli laitetta. Vaikutti hyvältä, mutta totesin, etten maksa niin paljoa. Tiedä sitten mitä simänkääntötemppuja teki, mutta lopulta kauppiaan poistuttua minulla oli 1500e imuri!! Suuni vain sanoi, että "kai se sitten otetaan". Meni pari tuntia ja soitin kauppiaalle ja sanoin, että haluan perua kaupan. Ääni muuttui kellossa ja mies oli tosi töykeä ja arvosteli minua. Sanoi, että taidan kuulua ihmisiin, jotka ostelee vaikka mitä ja sitten palauttaa... ja minä kun kuulun ihmisiin, jotka ei todellaakaan osta juuri ikinä mitään ja muutenkin olen harkitseva!
Nyt tuntuu, että ei meikäläiselläkään kyllä voi mennä hissi ihan vintille asti, kun tuollaiseen hassahdin... nolottaa... mies nauraa mulle varmaan vielä vuosien jälkeenkin ja kaverit! =( Saa nähdä tuleeko hakemaan imurin pois, tuntui niin vaikeaa olevan, mutta ainakin on varma, että enempää en siitä maksa (käsirahan menin maksamaan.) Luin kuluttajasuojalaista, että kauppa on oikeus purkaa 14 päivän aikana. Myyjä otti imurin pois pakkauksesta ja vei paketit, onkohan palautusoikeus voimassa, kun ei oo paketissa ja sillä on kerran imuroitu? Myyjä itse aloitti imuroinnin...
Ei oo kyllä ikinä harmittanu näin paljoa, ja tunnenkin oloni jotenkin huijatuksi, vaikka itsehän kapineesta kauppakirjan tein. Miten voi ns. järkevä ihminen mennä tekemään tuollaista? Vai mahdanko järin järkevä ollakaan...
Onko muilla kokemusta palautuksesta ja kaupan purusta?
P.S. en mitenkään halua mollata ihmisiä, jotka ko. tuotetta käyttävät ja varmasti se on hyvä sitä en väitä, mutta itsellä ei sille oikeasti mitään käyttöä, joten älkööt kukaan loukkaantuko.