M
mm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mab:Luvaton ilmianto?
Tämä menee ohi aiheen, mutta miksi ihmeessä soitit naiselle? Mulle on ainakin aivan sama, vaikka miestäni olisi iskemässä jono naisia. Miehelläni on omat aivot, joilla hän päättää välittääkö iskuyrityksistä. Jos mieheni päättäisi lähteä jonkun mukaan, koska tämä iskemään häntä, niin eipä olisi mun arvoiseni mies.
Niinpä. Kyllä kait minuakin käydään yrittämässä baarissa jne, en kyllä ite jää ees hetkeksikään porisemaan. Ja tätä tapahtuu todella paljon. Sehän vain osoittaa, että olen edelleen markkina-arvossani
Miestä samoin käydään joskus iskemässä, vaikka se onkin miehille vähän harvinaisempaa. Enkä ite vedä herneitä nenään. Kerran jopa huvikseni seurasin tilannetta, kun itse tanssin vieressä (mieheni ei siis huomannut koko naikkosta). Oli vaan hauska seurata sitä yritystä (kivat huvit sain tästäX). Mullehan se osoittaa sitä, että mies kelpais muillekki.
Mies ei ite jää kanskaan koskaan poriseen. Ja käydäänkin baarissa yhdessä kyllä..
Aika hyvin sanoi joskus joku pitkään yhdessä ollut pitkäikäinen pariskunta..että hän ihmettelee miks ihmiset lähtevät yksinään ulkomaille kavereidensa kanssa tai baariin..ja puoliso jää kotiin. Näissä tapahtuu paljon tilanteita. Kaikki olisi hyvin, jos tätä ei tapahtuisi, monillakin. Mikä pitää varmasti 90% paikkansa.