tätimonica
Olen onnellinen odottaja. Onnellisesti naimisissa -> ei petetä, seksi toimii, olemme toistemme parhaat ystävät, mutta..
Kummallakin on kaikkea muuta, kuin ruusuinen lapsuus.
Taustalla perheväkivaltaa, päihdeongelmaa ja omalla kohdallani huostaanotto.
Nyt raskauteni sekoittaa hormoneja ja ns. pingahtelen kotona! Huudan, raivoan, hajotan, epäilen, syytän, syyllistän aika ajoin ja huolella.
Mies yrittää kestää.. Ymmärtää ja lohduttaa, kun minä "testailen ympäristöni turvallisuutta".
Tunnemuistit pamahtaa päälle molemmille ko. tilanteissa.
Pelkään, että jossain kulkee raja ja mies ei jaksakaan. Päätän, että nyt hillitsen ja ...
Entä masu sitten? Se myötäkokee kaikki tunteeni, kuulee huutoni. Kuka tahtoisi lapsensa tunnistavan ärrin-murrin -ääniä?
Tiedän, etten ole yksin ongelmani kanssa.
SULKEUTUNEET JA PERUSKATEELLISET SUOMALAISET EIVÄT VAIN PUHU!
Uskallatko osallistua ja ottaa kantaa?
Kummallakin on kaikkea muuta, kuin ruusuinen lapsuus.
Taustalla perheväkivaltaa, päihdeongelmaa ja omalla kohdallani huostaanotto.
Nyt raskauteni sekoittaa hormoneja ja ns. pingahtelen kotona! Huudan, raivoan, hajotan, epäilen, syytän, syyllistän aika ajoin ja huolella.
Mies yrittää kestää.. Ymmärtää ja lohduttaa, kun minä "testailen ympäristöni turvallisuutta".
Tunnemuistit pamahtaa päälle molemmille ko. tilanteissa.
Pelkään, että jossain kulkee raja ja mies ei jaksakaan. Päätän, että nyt hillitsen ja ...
Entä masu sitten? Se myötäkokee kaikki tunteeni, kuulee huutoni. Kuka tahtoisi lapsensa tunnistavan ärrin-murrin -ääniä?
Tiedän, etten ole yksin ongelmani kanssa.
SULKEUTUNEET JA PERUSKATEELLISET SUOMALAISET EIVÄT VAIN PUHU!
Uskallatko osallistua ja ottaa kantaa?