[QUOTE="anni";28103937]itselläni oli luupiikki pari vuotta,eikä mistään apua.sit huomasin netistä englanninkieliseltä sivulta että korkokengät auttaa...niin kävin ostaan heti kahdet talvisaapikkaat n 7 cm koroilla. Kun olin niillä kävellyt n 2 viikkoa,huomasin että luupiikin kipu alkoi hellittää..2 kuukauden kuluttua luupiikkiä ei enää ollut. Oliko sattumaa vai ei,en voi tietää...mutta suosittelen edes testaamista,kun kerran muukaan ei auta. Koron ansiosta jalkaan tulee "veto", joka vie luupiikin pois. Olihan se mahtava tunne kun ensin oli 2 vuotta vaivalloisesti kävellyt,ja mietin jo että kohta joudun turvautuun rullatuoliin...ja ikääkin itselläni vasta 40-vuotta...Kokeilkaa ja paranemisia![/QUOTE]
Täh! Mä oon kävellu korkkareis 15 vuotiaasta ja nyt täytän 48. Ikinä en oo ollu ylipainoinen ja kausittain kova liikkumaan. Ny en kesällä /syksyllä oo käyny lenkillä, kun puutarhatöitä niin paljon. Eilen tuntui, että kantapää on "väsynyt" ja nyt kipu paikallistunut niin, että arvelen luupiikiksi. Korkkarit aina, paitsi lenkillä ja pihahommissa...? Mitä teen. istumatyö on, joyen ei mtn liikaa. Siis painoa, liikkumista, seisomista jne. Hirvittää