luulotauti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nylppy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nylppy

Vieras
Onkohan mulla luulotauti kun pelkään että mulla on nyt hypokondria! Oon 25v ja mulla on varmaan haimatulehdus,sappitulehdus, vatsahaava, ms tauti, aivokasvain, sepelvaltimotauti. onko muilla yhtä jännittävä ja mielenkiintoinen elämä?

Tuo luulotauti on itseasiassa ahdistuneisuushäiriö. Siinä juurikin koko ajan pelkää jotain tautia.Minulla myös paniikkihäiriötä ja kohtaus iskee välillä vaan tuosta sairaudenpelosta...

mulla on kans yleensä hiv, klamydia, kuppa.. siis pelkään sukupuolitauteja vaikka sama mies on ollu jo 2 vuotta. mut ootahan kun olin sinkku ja erehdyin harrastelemaan vaikkakin kortsun kanssa, kerran vuoteen jonkun kanssa seksiä. niin löysin itseni kymmenistä hiv testeistä nimettömänä spr luukulla ja sp-klinikalta monena aamuna odottelemassa verikokeisiin ja pissakokeisiin pääsyä.
aina olen ollut puhdas, mutta aina sitä ennen olen kuitenkin täysin varma että mulla on tauti. ja yleensä tuo pahin.
nytkin mulla varmaan on joku. mies on varmaan pettänyt tai sitten olen saanut kylpylästä kondylooman? tai kun miehen kaverit käyvät kerran kuussa saunaillassa, olen saanut saunan lauteilta jonkin taudin heiltä. villejä sinkkumiehiä kun ovat. kerran erehyin ottamaan pyyhkeen ja pyyhin sillä itseni luullen että se olikin minun. mutta juuri edellisenä iltana kuulemma miehen veli oli sitä käyttänyt, sain tietenkin pyyhkeestä taudin.

että näin :) olen oikein terve päästäni!

Yhteistyössä