Luullaanko teitä yleensä nuoremmaksi vai vanhemmaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 47v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän on kuule vaihdellut.

15-vuotiaasta alkaen menin täysi-ikäisestä. Parikymppisenä kun menin naimisiin virastossa ihmeteletiin että miten mä pääsen vielä naimisiin. 28-vuotiaana lääkärintakissani potilaat arvioi mut neljäkymppiseksi. 35-vuotiaana alkossa kysyttiin papereita. Toisaalta muistan että noin 32-vuotiaana ajan muotikampaustani kritisoinut mies ilmoitti että kaikki te nelikymppiset leikkautatte tommosen samanlaisen tukan (hauska ilmiö muuten, nykyäänkin kaikki 30- 40-vuotiaat naiset näyttää tekevän saman). Toisaalta mua välillä vieläkin luullaan nelikymppiseksi... (ikä nyt 55v.)

Kaupan kassan kuuluu kysyä kaikilta alle 30-v näyttäviltä paperit, eli voit kassan mielestä näyttää vaikka 29vuotiaalta, et 15 kesäiseltä!
Mutta asiaan..kun olin 19, työkaverin tytär (sillon teinityttönen) luuli minua 26-vuotiaaksi, loukkaannuin aika syvästi. :D Nyt harvemmin kysellään papereita missään, muutama vuosi sitten kysyttiin vielä alkossa kun hain kirkasta viinaa johonkin booliin..

29v ja papereita kysytään :D
Vanhin poikani kohta 13v, joten aika huvittavaa :D Kyllä se on poikani jolta seuraavaks niitä papereita tulis kysyä tässä perheessä enkä minä :laugh:

25 täytän ja just olin sairaalassa harjoittelussa ja moni potilas oikein kysyi ikää, ihmettelivät miten ''noin nuori voi opiskella sairaanhoitajaksi''. Jos vetäisin pinkin hupparin niskaan, teinikajalit silmiin lantiofarkut jalkaan, menisin helposti yläasteikäisestä.

Just joo. Tällä palstalla kaikkia mammoja luullaan ainakin 10v nuoremmiksi. Samoin tällä palstalla on vain timmejä hottismammoja. buahhahhahhhhaaaaa!

Kaikki ei oo mammoja vaikka täällä pyöriikin ;)
Ja mä ainakin vaan satun sit omaamaan hyvät geenit koska mua oikeesti luullaan aina melkein poikkeuksetta nuoremmaksi mitä oon. Mut ei mua yhtään haittais vaikka luulisivat ihan 31-vuotiaaksikin mitä olen =)
Mun äiti on 51v. ja kukaan ei ole hänestäkään uskonut et on yli viiskymppinen.. et meillä se kulkee ainaki perheessä :D

Kaikki ei oo mammoja vaikka täällä pyöriikin ;)
Ja mä ainakin vaan satun sit omaamaan hyvät geenit koska mua oikeesti luullaan aina melkein poikkeuksetta nuoremmaksi mitä oon. Mut ei mua yhtään haittais vaikka luulisivat ihan 31-vuotiaaksikin mitä olen =)
Mun äiti on 51v. ja kukaan ei ole hänestäkään uskonut et on yli viiskymppinen.. et meillä se kulkee ainaki perheessä :D

Meillä vähän sama juttu. Äiti jos on ollut liikenteessä mun ja poikieni kanssa, niin on luultu et nekin on sen lapsia :D Vaikka oma äitini on jo 56v

• Tykkää
Reactions: debbi
29v ja papereita kysytään :D
Vanhin poikani kohta 13v, joten aika huvittavaa :D Kyllä se on poikani jolta seuraavaks niitä papereita tulis kysyä tässä perheessä enkä minä :laugh:

Mä olen 32 ja poika 14. Aika usein multa kysytään papereita. Kerran esim mies osti Prismasta ruokaostosten yhteydessä tupakkaa, eivät myyneet kun mulla ei ollu papereita mukana (oltiin kahdestaan miehen kanssa silloin kaupassa). Olenkin miettinyt että koska kauppareissulla mulle ei myydä saunasiisereitä kun pojalla ei ole ikää :) sitä odotellessa.

Eipä ole koskaan kukaan sanonut mitään että luulisi jompaankumpaan suuntaan. Tai no, kaipa niitä papereita on kysytty joskus 25-vuotiaana kapakkaan yrittäessä miltei 20 vuotta sitten.
Kyseleekö ihmiset yleensä toistensa ikiä ja sitten sanoo että "ai jaa mä luulin sua 10 vuotta vanhemmaksi"?

Alkuperäinen kirjoittaja Että tällee;29457838:
Mä olen 32 ja poika 14. Aika usein multa kysytään papereita. Kerran esim mies osti Prismasta ruokaostosten yhteydessä tupakkaa, eivät myyneet kun mulla ei ollu papereita mukana (oltiin kahdestaan miehen kanssa silloin kaupassa). Olenkin miettinyt että koska kauppareissulla mulle ei myydä saunasiisereitä kun pojalla ei ole ikää :) sitä odotellessa.

Ei varmaan mee kauan :D
15v ja alaikäisen näkönen mutsi kaupassa tupakkaa ostamassa :D

Yhden tutun mies on 26v ja se on varmaan 165cm pitkä ja tosi hoikka, kasvoista näyttää 13-15 vuotiaalta :D

Voi reppanaa kun tarvii varmaan joka paikassa näyttää ne paperit... Oon miettiny et onkohan sillä joku kehityshäiriö tms kun on niin lapsen oloinen..

Olen 55v ja just eilen kysyttiin paperit, kun alkosta hain perhekossua. Sit mulla on 14 lastenlasta, nuorin heistä on 3v, ja kerran minua ja tuota nuorimmaista luultiin kaksosiksi. Olin ihan et daaaa, hei mä oon tän mummo. Naapurin juoppo ei millään meinannut tätä uskoa!

Yhteistyössä