4
47v
Vieras
Minä olen 47v, mutta luullaan korkeintaan 30 vuotiaaksi. Nuorena ei ollu kiva kun luultiin nuoremmaksi, nykyään olen oikein tyytyväinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen 47v, mutta luullaan korkeintaan 30 vuotiaaksi. Nuorena ei ollu kiva kun luultiin nuoremmaksi, nykyään olen oikein tyytyväinen.
37-vuotias olen ja alle kolmekymppiseksi luullaan monesti... Mulla ei ole vielä rypyn ryppyä, ihme kyllä. Eikä harmaita hiuksia. Ja mies siis olen.
Just joo. Tällä palstalla kaikkia mammoja luullaan ainakin 10v nuoremmiksi. Samoin tällä palstalla on vain timmejä hottismammoja. buahhahhahhhhaaaaa!
Kaikki ei oo mammoja vaikka täällä pyöriikin![]()
Ja mä ainakin vaan satun sit omaamaan hyvät geenit koska mua oikeesti luullaan aina melkein poikkeuksetta nuoremmaksi mitä oon. Mut ei mua yhtään haittais vaikka luulisivat ihan 31-vuotiaaksikin mitä olen =)
Mun äiti on 51v. ja kukaan ei ole hänestäkään uskonut et on yli viiskymppinen.. et meillä se kulkee ainaki perheessä![]()
29v ja papereita kysytään
Vanhin poikani kohta 13v, joten aika huvittavaaKyllä se on poikani jolta seuraavaks niitä papereita tulis kysyä tässä perheessä enkä minä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Että tällee;29457838:Mä olen 32 ja poika 14. Aika usein multa kysytään papereita. Kerran esim mies osti Prismasta ruokaostosten yhteydessä tupakkaa, eivät myyneet kun mulla ei ollu papereita mukana (oltiin kahdestaan miehen kanssa silloin kaupassa). Olenkin miettinyt että koska kauppareissulla mulle ei myydä saunasiisereitä kun pojalla ei ole ikääsitä odotellessa.