Luulin palstaa kaikkitietäväksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
..mutta kukaan ei ole kuullutkaan ballongista synnytyksen käynnistämisen yhteydessä... :/
Valaisethan meitä?
Yritän löytää tietoa/kokemuksia ko. aiheesta. Lääkäri ehdotti kohdunkanavan laajentamista vedellä täytettävällä "pallolla" synnytyksen käynnistämiseksi lääkkeittä.. Haluaisin kuulla tämän jo kokeneiden mielipiteen..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
..mutta kukaan ei ole kuullutkaan ballongista synnytyksen käynnistämisen yhteydessä... :/
Valaisethan meitä?
Yritän löytää tietoa/kokemuksia ko. aiheesta. Lääkäri ehdotti kohdunkanavan laajentamista vedellä täytettävällä "pallolla" synnytyksen käynnistämiseksi lääkkeittä.. Haluaisin kuulla tämän jo kokeneiden mielipiteen..
Voi apua, kuka hörhö tällaisenkin on keksinyt?!
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
googlasin ja olen viisaampi :)
Millä hakusanalla? Olen kokeillut jo useampaakin... :ashamed: ..ja en löydä kokemuksia tai virallisia tutkimuksia aiheesta..
siis en mitään tutkimustietoa löytäny mutta sen että mitä tuo yleensäki tarkotti kun en ollu koskaan kuullu. http://www.vauvakuume.com/Synnytys/Synnytyksen_kaynnistaminen/synnytyksen_kaynnistaminen.html
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
..mutta kukaan ei ole kuullutkaan ballongista synnytyksen käynnistämisen yhteydessä... :/
Valaisethan meitä?
Yritän löytää tietoa/kokemuksia ko. aiheesta. Lääkäri ehdotti kohdunkanavan laajentamista vedellä täytettävällä "pallolla" synnytyksen käynnistämiseksi lääkkeittä.. Haluaisin kuulla tämän jo kokeneiden mielipiteen..
Voi apua, kuka hörhö tällaisenkin on keksinyt?!
En tiedä, mutta kuulostaa aika pelottavalle kun aiheesta ei löydy tietoa. :/
Lääkäri kyllä väitti tällä toimenpiteellä olleen hyviä käyttökokemuksia muuallapäin. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
googlasin ja olen viisaampi :)
Millä hakusanalla? Olen kokeillut jo useampaakin... :ashamed: ..ja en löydä kokemuksia tai virallisia tutkimuksia aiheesta..
siis en mitään tutkimustietoa löytäny mutta sen että mitä tuo yleensäki tarkotti kun en ollu koskaan kuullu. http://www.vauvakuume.com/Synnytys/Synnytyksen_kaynnistaminen/synnytyksen_kaynnistaminen.html
Juu, tämän kävin kanssa lukemassa ja mietin mitenhän kivuliasta mahtaa laittaminen olla... :eek:
 

Yhteistyössä