Luulin jo kuulleeni kaikki typerät lässytyssanat..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
lässyinho
Hellittelysanoista mussuli on ihan pahin. Mun yks kaveri lässyttää lähes koko ajan miehelleen kuin pikkulapselle ja hänen suustaan kuulee just näitä protskuja, kultseja, mussuleita ja mitä lie. Ihan hirveetä :D

"vieras"
No, olin lääkärissä ja mieleen jäi kyllä pysyvästi sana "rinuliinit", kun sh pyysi mua ottamaan ne pois.:D
Jotenkin huviti suuresti, aikuisen ihmisen suusta ja aikuiselle ihmiselle sanottuna!
Tämä ehkä etäisesti sopii tähän ketjuun.. Sekoitan sinut koko ajan Lunaticiin, kuvanne kun äkkivilkaisulla näyttävät ihan samalta. Ehkä se on tuo väri.

Tätä nykyä väritkään ei enää ole kuin ennen.
Sininen=Sinttu
Punainen=Punttu
Ja kaikkein kauhein on Oranssi=Orkku, tosin olen kyllä omilleni sanonut, että tämä kyllä tarkoitta jotakin ihan muuta a sille vois keksiä iha jonkun toisen version, kiitos.

[QUOTE="vieras";22970849]Tämä ehkä etäisesti sopii tähän ketjuun.. Sekoitan sinut koko ajan Lunaticiin, kuvanne kun äkkivilkaisulla näyttävät ihan samalta. Ehkä se on tuo väri.[/QUOTE]

Kauheeta kun toisella on tollanen söpö vauva ja Lunaticilla joku penispossu tossa kuvana. :D

"shihtzu"
Lässytys on äänensävy millä puhutaan ei jotkut tietyt sanat.

Meillä jogurtti on yleensä jurgutti.
Kaikki lentävät laitteet elikkä helikopteri, lentokone, avaruusalus sun muut on pojalle kaddika ja se sana alkaa tarttumaan meihin muihinkin aika tehokkaasti :)

"vieras"
Kodari = kodinhoitohuone
Kotari = kotiäiti
Päikkärit = päiväunet
Esikko = esikoinen
Päikky = päiväkoti
Vuosikas = vuoden ikäinen
Oksu = oksennus
Teeppari = T-paita
Yöppäri = yöpaita
Eput = ekaluokkalaiset
Toput = tokaluokkalaiset
Masukki = sikiö

Siis naiset... Nämä olen oppinut palstalla. Ja paljon muuta yhtä hullua.

Yhteistyössä