Luuli varmaan tohtori-setä tänään, että mie oon vähän väsy :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Oltiin esikoisen astmakontrollissa, ja mulla oli sit 3 nuorinta mukana siellä myös.
Lääkäri on sellainen mukava, vitsailee jne ja on siis meille ennestäänkin tuttu monien sisarustenkin käyntien osalta.
Poislähteissä mie sit esikoiselle sanoin, jotta ottaa tuon vauvan... mikä tuo nyt on... syöttötuolin :o :ashamed: , kun tarkoitin turvakaukaloa. (Kuopus oli siis mun sylissä )

Lääkäri totesi, että istuhan nyt vielä hetki, ja kyseli sit että miten mie voin ja jaksan.
Mie selitin ja vakuuttelin, että oon ihan ok... kerrankos sitä nyt vaan unohtuu joku sana päästä, ja turvakaukalosta tulee syöttötuoli... etenkin kun kuopus kotona siinä aina istuu syömässä kiinteitä pöperöitääm, kun ei oikeassa syöttötuolissa vielä pysy :whistle:

Sattuuhan sitä. Minulle henk.koht. sana turvakaukalo taitaa olla ylivoimainen, aina kun pyydän isäntää sitä hakemaan sana katoaa päästäni kuin taikaiskusta. Siinä saa sitten selitellä kulhot ja kipot ja kaikki kaukaloa etäisesti muistuttavat sanat, kun lyö tyhjää, niin lyö tyhjää. :D :ashamed:

Ihana lääkäri teillä kun kiinnitti huomion tollaseen =) Siis moni ei olis edes huomannut tollasta.

Varmasti kaikille käy joskus noin että yksinkertaisiakaan sanoja ei vain muista :D

Jep, siis en mie mitään pahaa tarkoittanutkaan lääkäristä sanoa. Ihana lääkäri se on kertakaikkiaan!
Mulla tuppaa kyllä aina väliin sana unohtumaan, tai sit ne menee sekaisin... kuten tässä taannoin kysyin kaupan myyjältä, että olettekos te nyt auki joka joulu ennen pyhiä? :o :D

Et ole ainut joka unohtelee sanoja. Kerran olin menossa lentokentalle, ja junaa vaihtaessa piti kysya milta laiturilta lentokentalle meneva juna lahtee. Vihdoin kun loysin jonkun jolta kysya, en saanu sita lentokenttaa mieleen en sitten millaan, siina taisin taivaalle osotella ja muuta vastaavaa kun ei mikaan muukaan lentamiseen viittaava sana tullut mieleen, mutta onneksi oli fiksu tati ja arvasi minne olin menossa lukuisista laukuistani, joten palautti sanan mieleeni ja paasin kentalle ajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Jep, siis en mie mitään pahaa tarkoittanutkaan lääkäristä sanoa. Ihana lääkäri se on kertakaikkiaan!
Mulla tuppaa kyllä aina väliin sana unohtumaan, tai sit ne menee sekaisin... kuten tässä taannoin kysyin kaupan myyjältä, että olettekos te nyt auki joka joulu ennen pyhiä? :o :D

Tiätkö mä kysyin ihan samaa!!!Ja vielä kovin asiallisella äänellä :headwall: