luulen mieheni pettävän..

  • Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti
milla
meillä on aina ollut mukavaa yhdessä ja nyt hän mielummin viettää aikaa koiran kanssa ulkona kuin meidän kanssamme sisällä. puhelimeen tulee soittoja yöllä ja viestejä tuntemattomista numeroista, ennen sain esimerkiksi soittaa hänen puhelimestaan jos se oli lähempänä mutta nykyään se on suojattu jollain ihme koodilla ja ennen kuin hän antaa puhelimen minulle, selaa sen aina ensin läpi..:(
 
:hug: ,tällänen asia pitäs saada teijän puhuttua pikimmiten läpi.Turhaa huolta voit kantaa raskausaikana jos asiat ei olekaan niinkuin epäilet,toivottavasti!Stressaannut ja masuvauvakin saa stressihormoneja.Koitahan keskustella miehesi kanssa jotta saisit asiaan selvyyttä!Voimia!
 
tytär
Mun isä jäi kesällä kiinni pettämisestä. Ovat olleet liki 40 vuotta yhdessä. Klassiset merkit: kuntoili hulluna, osti uusia kalliita vaatteita (ei ollut ennen kiinnostunut niistä yhtään), teki "kaveriporukassa" golfreissuja ja mökkireissuja (on aina ennen ollut kotihiiri eikä KOSKAAN ole kaveriporukassa käynyt yöreissuilla), lähti yhtäkkiä asioille ja aina känny mukana.

Meidän äiti sitten ratsasi kännykän (se otti kovasti omantunnon päälle) ja sieltähän sitten paljastui suhde. Nyt sitten ovat kriisissä mutta kumpikaan ei halua erota; liian paljon menetettävää. Minä en oikein pysty olemaan isäni seurassa enää luonnollisesti ja kaunaa on häntä kohtaan...

Voimia kovasti! Jos kysyt mieheltäsi asiaa, hän todennäköisesti kieltää viimeiseen asti. Näin teki isänikin ennen kuin oikeasti tajusi, ettei voinut enää kieltääkään. Sitä ennen haukkui äitini vainoharhaiseksi ja suorastaan hulluksi :(
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
meillä on aina ollut mukavaa yhdessä ja nyt hän mielummin viettää aikaa koiran kanssa ulkona kuin meidän kanssamme sisällä. puhelimeen tulee soittoja yöllä ja viestejä tuntemattomista numeroista, ennen sain esimerkiksi soittaa hänen puhelimestaan jos se oli lähempänä mutta nykyään se on suojattu jollain ihme koodilla ja ennen kuin hän antaa puhelimen minulle, selaa sen aina ensin läpi..:(
Mistä sie tiedätettä niitä viestejä tulee tuntemattomista numeroista?
 
pikku piru iski
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tosi ikävää. Toivottavasti saat pian tietää, mikä asian todellinen laita on.
Sinua seuranneena ihmettelen, ettet jo ole lisännyt perään, että ah kun mulla niin ihana mies, joka ei petä.
 
voi että
mä vihaan naisia jotka rupee tuollaiseen vaikka tietää että vaimo on raskaana.. eikö niillä ole yhtään omatuntoa.. just silloin kun on heikommillaan... vauva ja äiti kärsivät... miehet ei oo tunne-elämältään samanlaisia...mäkin sain odotusaikana kärsiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi että:
mä vihaan naisia jotka rupee tuollaiseen vaikka tietää että vaimo on raskaana.. eikö niillä ole yhtään omatuntoa.. just silloin kun on heikommillaan... vauva ja äiti kärsivät... miehet ei oo tunne-elämältään samanlaisia...mäkin sain odotusaikana kärsiä...
eiköhän tässä suurin syyllinen ole tämä mies, joka pettää vaimoaan. ei musta voi alkaa kaatamaan syytä sen naisen syyksi, joka miehen kanssa vehkeilee. useinhan on niin, että tää toinen nainen ei edes tiedä, että mies on naimisissa. ja miehet on aika ovelia tässä pettämishommassa, nimimerkillä on kokemusta asiasta
 
voi että
]
eiköhän tässä suurin syyllinen ole tämä mies, joka pettää vaimoaan. ei musta voi alkaa kaatamaan syytä sen naisen syyksi, joka miehen kanssa vehkeilee. useinhan on niin, että tää toinen nainen ei edes tiedä, että mies on naimisissa. ja miehet on aika ovelia tässä pettämishommassa, nimimerkillä on kokemusta asiasta
[/quote]

no sun mielestä voi sitten olla suhteessa miehen kanssa ,josta ei tiedä mitään..
 
kolmen äiti
Kyllä sen näkee et pettääkö mies... se on vaan huvittavaa et viimeseen asti se pitää kieltää. Meillä ukko jäi ihan alkuaikoina pettämisest kiinni, se on niin surkee valehtelija et sen näki jo naamasta. En usko et uskaltais yrittää enää...kiinni se jäis joka tapaukses. Oonkin sanonu et tällä kertaa jos se mokaa ni sil on sit paljon enemmän menetettävää... Nyt on kuiteskin yhteinen koti ja lapset... vaan eipä sekään tietty kaikkia estä.

Ja tuohon alotukseen.... kyllä sitä pitäs hälytyskellojen soida jos rupee öisin puheluja tulemaan..ei toi oo normaalia... mikset joku kerta vastaa itte siihen puhelimeen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
No eikös pettämiseen ole aina joku syy?Eihän sitä halaja vieraita naisia jos kaikki kohdallaan oman naisen kanssa?Ei se aina mene niin, että ois vaan miehen "vika".
No mutta...
Jospas mies ei vain koe raskaana olevaa vaimoaan haluttavana ja siksi vehtaa muiden kanssa? Onkos sekin sitten naisen oma vika kun on raskaana ja kaikkea muuta kuin haluttava??????

 
kolmen äiti
Meillä ainakin oli asiat ihan solmussa ku mies petti....se sattu löytämään sopivan "lohduttajan", ihanan ylipainosen yh:n... me oltiin jo oltu pidemmän aikaa eron partaalla....
Toisaalta tunsin jopa vahingoniloa kun näin tän sen syrjähypyn... eukko meinas tulla jopa mun silmille...ikävää ettei sit tullukaan...tai pikemminkin sen onni....sen verran vihaa oli sydämmellä.

Nyt kun aattelen...me oltiin tuolloin nuoria... ja ei tiedetty oikeestaan mistään mitään... Nyt jos toinen pettäis ni tilanne olis aivan toinen. Enää en antais anteeks.
 
VAIMOKE
Alkuperäinen kirjoittaja Tarleena:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
No eikös pettämiseen ole aina joku syy?Eihän sitä halaja vieraita naisia jos kaikki kohdallaan oman naisen kanssa?Ei se aina mene niin, että ois vaan miehen "vika".
No mutta...
Jospas mies ei vain koe raskaana olevaa vaimoaan haluttavana ja siksi vehtaa muiden kanssa? Onkos sekin sitten naisen oma vika kun on raskaana ja kaikkea muuta kuin haluttava??????
Voihan seksiä harrastaa niin monella tavalla------Ja vaikka ei kokisi vaimoa raskauden takia haluttavana ;mies tyydyttäisi itsensä "omin avuin" koska kunnioittaisi vaimoaan ja raskautta.Eihän raskaus ole syy pettää,taustalla yleensä muutakin-raskauden taakse vaan on niin helppo verhoutua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
meillä on aina ollut mukavaa yhdessä ja nyt hän mielummin viettää aikaa koiran kanssa ulkona kuin meidän kanssamme sisällä. puhelimeen tulee soittoja yöllä ja viestejä tuntemattomista numeroista, ennen sain esimerkiksi soittaa hänen puhelimestaan jos se oli lähempänä mutta nykyään se on suojattu jollain ihme koodilla ja ennen kuin hän antaa puhelimen minulle, selaa sen aina ensin läpi..:(
Taidat ollla oikeassa... Exäni käyttäytyi täysin samoin eteenkin puhelimensa kanssa silloin, kun petti.

Voimia sinulle! Yritä puhua miehesi kanssa asia selväksi. Epätietoisuus on kohdallasi nyt kaikkein huonoin vaihtoehto.
 
voi että
täällä naiset kääntää veistä haavassa.. miehen käsitys naisesta muuttuu usein just raskauden aikana.. pelätään vahingoittavan vauvaa... uusi ulkomuoto tekee naisesta useiden miesten mielestä ei niin haluttavan.. oksettaa ja väsyttää... tää on tutkittu juttu... ja sit jotkut epätoivoiset yrittää kiilata tässä kohtaa väliin... mies ei ymmärrä vauvaa ennenkuin se on konkreettisesti siinä.. vain nainen odottaa...
 

Yhteistyössä