Iso-Iita
Olen 34-vuotias kahden ihanan lapsen yh-äiti Keski-Suomesta ja nyt omatuntoni on alkanut soimaamaan, eli harrastan irtosuhteita lähes päivittäin. Olen reilusti ylipainoinen, mutta se ei tunnu miehiä haittaavan, päin vastoin ja se on nostanut itsetuntoani ylipainostani huolimatta. Harrastan seksiä missä vain ja kenen kanssa vain jos tilanne osuu kohdalle. Se vain saa minut tuntemaan itseni halutuksi. En edes käytä kondomia sillä se saattaisi pelästyttää kumppanin. Nyt mietin miten lapseni suhtautuisivat mikäli saisin sukupuolitaudin.
Elän pienellä paikkakunnalla ja tuntuu kuin kaikki miehet tuijottaisivat minua, himoiten ja haluten minua koska tietävät saavansa maistaa herkkua niin halutessaan. Jouduin käymään abortissakin kasi kuukautta sitten koska en tiennyt kuka isä on, mutta nyt käytän ehkäisypillereitä.
Masentuisin jos en saisi vieraita miehiä. Tuntisin itseni riittämättömäksi.
Siskot, annatteko tullaksenne hyväksytyksi?
Elän pienellä paikkakunnalla ja tuntuu kuin kaikki miehet tuijottaisivat minua, himoiten ja haluten minua koska tietävät saavansa maistaa herkkua niin halutessaan. Jouduin käymään abortissakin kasi kuukautta sitten koska en tiennyt kuka isä on, mutta nyt käytän ehkäisypillereitä.
Masentuisin jos en saisi vieraita miehiä. Tuntisin itseni riittämättömäksi.
Siskot, annatteko tullaksenne hyväksytyksi?