Lutikoita?? Yöks..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deebles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deebles

Vieras
Itsellä ollut kutiavaa ihottumaa pitkään, nyt myös miehelle ilmestynyt kaksi tälläistä, mutta ei ihan noin ärhäkän näköistä, käteen. http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/00/18/c3/73/some-of-the-bug-bites.jpg Kuva on lutikoiden puremasta.

Voiko tälle olla muuta selitystä kuin lutikat? YÖKS, en uskalla enää nukkua makkarissa.
Lääkäristä sain antibioottikuurin näppyihin, ei sanonut lutikoista mitään.
Sängyn mylläsin mutta ei ainakaan mun silmään osunut missään luteen kakkia tai ite öttiäistä..
Oon aika paljon kirppareilta ostanut tavaraa.. Virhe?!!...

Siis noita paukamia on mulla PALJON, varmaan sata lutikkaa asustaa tääl jossain jos ne niistä johtuu.. HYIH. voiko tää olla vaan joku ihotulehdus... Ei jaksais varmaan käydä tommonen hämis niin paljoa syömässä

meillä oli samanlaisia joskus ja myrkytettiin koko makkari,sängyn puitteet ja lattialistat.Ihan Raidia suihkutettiin.Petivaatteet ja patjat kuumaan saunaan ja lakanat 60 asteen pesu.Saatiin hävitettyä ne

tulee ottaa heti yhteys isannoitsijaan eika alkaa kotikonsteja kayttamaan ja odottelemaan ongelman leviamista. jos antaa ongelman levita tahallaan niin voi joutua korvausvastuuseen.

no ei helv. lutikoita alkaa bongaamaan vasta kun on oikein paha tilanne. sattumaa tai kihisevaa infestaatiota ei tarvitse odotella. jos purememia tulee, niin silloin ilmoitetaan.

olet ihan pihalla. jos kahdella samoja oireita niin todennakoisinta se on. tuholaistorjujahan sen lopullisen "diagnoosin" antaa, ei tohtori eika isannoitsija. no odotelkoot sitten naapureiden vihaa. inhottaa tuollaiset ihmiset jotka ovat valmiita toisten omaisuuden tuhoamiseen. luteet pesiytyvat joskus pysyvasti taloon. miettikaa miten asuntojen arvon sitten kay. vuokralaiset on aina huonoimpia ilmoittamaan.

Meillä ne hävisi kotikonstein.Eikä ne oo minnekkään levinneet.Ei kyllä bongattu yhtäkään,mutta kutinat ja jäljet yön jäljiltä loppuivat siihen.Laita ap lattialle kärpäspaperi,liikkuvat pimeässä,saattavat tartua yöllä siihen niin asia varmistuu.

Kaveri ei löytäny lutikoist mitää muuta jälkee ku puremat, kääns sängyn ylös alasin ja suihkutti baygonia purkin rakenteisiin, odotti sen verran että kävi parvekkeella tupakalla. Kun tuli tarkistamaan sänkyä , lutikoita möllers sängystä ulos. Aina ei löydy merkkejä sängyistä. Kannattaa kokeilla baygonia.

Mä suosittelen kans että kokeilet jotain Baygonia tai Raid Superia yms. lutkoille sopivaa myrkkyä ekaksi. Jos niitä on niin kyllä ne ainakin tuolla osa tulee esiin ja pökräävät, sitten on todisteita sille isännöitsijällekin jos tarvii. Voi saada jopa häädettyä itse kokonaan. Jos yhtään lutikkaa ei näy jomman kumman aineen jälkeen, niin silloin niitä ei todennäköisesti myöskään ole.

omatekoinen haataminen tosiaan ajaa lutikat pois... seuraavaan kamppaan. ei helkkarissa tule alkaa sunuttelemaan pilipalimyrkkyja. jos ludeammattilaisillakin on luteiden kanssa kusiset paikat. tarvitsee olla idiootti kuvitellakseen pystyvansa jollakin raidilla havittamaan luteet. jos on ollut kirppuja joista on paassyt eroon suihkeella, niin ei tarvitse taalla kaljapaissaan kirjoitella paskoja neuvoja.

Voi apua.. siis sitäkö mieltä nyt että olis lutikoita? :/
Missään ei niitä näy, pitää kokeilla sitä raidia tms että jos ilmestyis, sitten soittaa tuholaistorjujalle jos kömpivät esiin..
Muurahaisia on kyllä alkanut tulemaan kämppä täyteen, niitä nyt säikyn koko ajan kun kiipeilevät seinilläkin.
Miehellä vain 2 mini näppyä, enkä edes varma ovatko ihan näitä samoja. Miksi mulla on varmaan 50?

Älä panikoi. Lutikoista pääsee eroon. Varma diagnoosi: verijälkiä (pieniä pisteitä) lakanoissa. Ei kannata yrittääkään häätää kotikonstein. Vaatii vähintään kolme kertaa tuholaistorjunnan, eikä sekään aina riitä, riippuu kuinka pitkään ongelma on ehtinyt olla.

Älä vaan mene siirtelemään tavaroita makkarista pois, sillä saat vain ongelman leviämään.

Eli tsekkaa lakanat ja jos jälkiä löytyy, soita heti isännöitsijälle ja pyydä tilaamaan myrkytys (jos olette vuokralla).

Itsellä ollut kutiavaa ihottumaa pitkään, nyt myös miehelle ilmestynyt kaksi tälläistä, mutta ei ihan noin ärhäkän näköistä, käteen. http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/00/18/c3/73/some-of-the-bug-bites.jpg Kuva on lutikoiden puremasta.

Voiko tälle olla muuta selitystä kuin lutikat? YÖKS, en uskalla enää nukkua makkarissa.
Lääkäristä sain antibioottikuurin näppyihin, ei sanonut lutikoista mitään.
Sängyn mylläsin mutta ei ainakaan mun silmään osunut missään luteen kakkia tai ite öttiäistä..
Oon aika paljon kirppareilta ostanut tavaraa.. Virhe?!!...

Jos siirrytte pois makkarista, seuraavat lutikat teitä muihinkin huoneisiin. Eli älkää missään tapauksessa vaihtako nukkumapaikkaa! Lutikat seuraavat "veren perässä".

Suihkuteltiin myrkkyä makkarissa joka paikkaan mutta öttiäisiä ei näy.
Itse asiassa kyllä, mies nukkuu bokserit päällä, mulla ollut nyt pitkähihainen yöpaita ja yläkroppa pahin..

Mulla oli kerran kolme kutiavaa pistettä käsivarressa ja netin mukaan ne olis ollu lutikoiden puremia? Eivät sitten vissiin ollutkaan, koska jäljet ilmestyivät vain yhden ainoan kerran eikä ötököitäkään ole kotona koskaan näkynyt.

Yhteistyössä