Lupalappu hotelliin alle 18v.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietonenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietonenko

Vieras
Terve, ollaan tota menossa kaverin kanssa Helsinkiin Linnanmäen valokarnevaalii ja ollaan jäämässä sinne yöksi. Toinen on 15v ja toinen 17v. Itse olen tyttö ja kaverini on poika.

Varausehdoissa lukee näin: "Huonevarauksen voi tehdä vain yli 18-vuotias henkilö. Alaikäiselle huoneen varaava on vastuussa alaikäisestä henkilöstä riippumatta siitä, majoittuuko hänen kanssaan vai ei. Yksin majoittuvalla alaikäisellä oltava huoltajan allekirjoittama, vapaamuotoinen lupalappu, jossa tulee ilmi alaikäisen nimi ja syntymäaika sekä majoittumisajankohta. Myös huoltajan nimi ja puhelinnumero vaaditaan."

Voidaanko me siis yöpyä samassa huoneessa? Tarvitaanko myös kaverin huoltajalta lupalappu vai käykö sama molemmille? Voiko siis huoltajani varata sen huoneen ja me vaa mennään sinne ja sanotaan että on varattu huone meille huoltajani nimellä ja näytetään ne lupalaput ja maksetaan? :D

Oikea osoite kysyä olisi toki se hotelli, ei satunnainen keskustelupalsta. Mutta se menee siis näin. Huoneen voi varata vain yli 18-vuotias henkilö, joka voi olla kuka tahansa - vanhempi, sisarus, kaveri, mitä vain. Tämä henkilö on vastuussa siitä mitä te teette. Tämän LISÄKSI jokaiselta alaikäiseltä vaaditaan huoltajan allekirjoittama lupa, siis sinulta oman huoltajasi ja kaveriltasi hänen huoltajansa. Hotellia ei kiinnosta, yövyttekö samassa huoneessa, jos se huoneen varaajalle käy. Muutoin menee kuten sanoit - marssitte hotelliin, kerrotte varaajan nimen, esitätte lupalaput todennäköisesti maksu etukäteen (ellei varaaja ole laittanut luottokortilleen).

mulla on kaks teini-ikäistä ja kaks päivähoitoikäistä lasta ja kerran hotellissa meinattiin tosissaan vaatia, että mä yövyn ison pojan kanssa ja vaimo muiden lapsien ja niin se taisi paperilla mennäkkin

edes sisko ja veli ei sais muka yöpyä ilman aikuista

mulla on kaks teini-ikäistä ja kaks päivähoitoikäistä lasta ja kerran hotellissa meinattiin tosissaan vaatia, että mä yövyn ison pojan kanssa ja vaimo muiden lapsien ja niin se taisi paperilla mennäkkin

edes sisko ja veli ei sais muka yöpyä ilman aikuista

Niin pointtina tässä oli varmastikin se, että alaikäiset eivät saa yöpyä keskenään, eikä se, mitkä ovat yöpyjien sukulaisuussuhteet tai aikomukset hotellihuoneessa.

Yhteistyössä