lupaisn miehelle etten kerro kellee tätä ( klassinen, nolo juttu )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
.. mutta palstalla kertomistahan ei lasketa, eihän ?

eli meillä oli auto huollossa kuukauden päivät - tehtiin isompi ja kalliimpi remppa siihen. No viikonloppuna mies sitte aatteli vihdoin lähtee autolla liikkeelle kun se niin kauan oli ollut pois käytöstä ja saatiin vihdoin siis kuntoon ja käyttöön.
no eihän se paska ollut lähtenyt mihinkään käyntiin parkkikselta- tai oli sillai hetken tykyttänyt ja sit sanonut "poks".
mies tietysti ihan hermona ja hankkii sitten trailerin ja pari kaveria auttaa sen auton kauemmas korjaamolle ( tutun korjaamo n.100kilsaa matkaa ). ehtiipä mies ostaa sitte viikonloppuna pienen nakkikattilan käyttöautoksi kun oli niin hermostunut ja tarvitaan kuitenkin autoo..

tänää sitte tuttu korjaaja oli soittanu miehelle et missä vika oikee oli:

BENSA OLI LOPPUNU.
:xmas:

että ei se paljoo tullu maksaa se tankin täyttö, ku mietitää, et trailerin vuokrat ja uus pikkuauto ehittiin ostaa.lisäksi päälle paperihommat vakuutusyhtiön kanssa, kun ukko ehti laittaa auton jo seisontaan.

ja oikeesti; mun mies jopa oikeesti tajuu autoista jotain :laugh: ( ainakin se niin väittää )

automaattiautoa yritin saada käyntiin ja olin ihan että onko tässä rattilukko vai miksei lähe käyntiin... no se sitten autto kun laitto sen vaihteen päälle millä auto lähtee käyntiin :snotty:

olin ite just kortin saanut ja lapsen kanssa siinä sitten neuvolassa käytiin. Neuvolan jölkeen soitin miehelle töihin että mikä helkkari autoon tuli kun ei mee vaihde päälle. Mies siinä aikansa tuumas ja kysyi painoinko kytkimen pohjaan. Öööh..no en!

Minä jäin kerran tarjoustalon pihaan. Auto ei inahtanutkaan. No soitin sit miehelle et ala tulla hakee mut kotia. Ukko lupasi tulla ja hinata, sanoin etten mie uskalla olla siellä hinattavassa autossa. Noh, hää sitten pyysi kaverinsa matkaan.
Jotenkin he molemmat onnistuivat unohtamaan puhelimensa kotiin.
Mie istuin siinä autossa sit ja odottelin, laitoin kassia takapenkille kun yks kaks näin..Hitto, mullahan oli jäänyt keppi D asentoon (automaattivaihteisto). NO EIHÄN SE SILLOIN KÄYNTIIN LÄHDE!
Ja koska miehet olivat unohtaneet puhelunsa, jouduin vain odottamaan että he tulevat n 30km päästä pelastamaan minua...
Kyllä mua nauratti ja hävetti.
:D :laugh:

Yhteistyössä