lupaan ja vannon, että tästä lähtien tuo lapsi on aina hoidossa silloin kun mä en oo töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuolema, pelasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuolema, pelasta

Vieras
olen siis kipeänä kotona, vatsataudista yritän toipua. enkä vienyt lasta hoitoon, mikä olikin suuri virhe. koko päivän se on inissyt kun ei oo mitään tekemistä, koko ajan se on tuossa ja suu käy taukoamatta, koko ajan vinkumassa jotain. ja mä en jaksa, mun mahaan sattuu, mä en pysty edes puhumaan kun oksennus meinaa lentää ja tuo ei ymmärrä eikä anna mun hetkeäkään olla rauhassa.

mä en tee tätä virhetta enää koskaan. tästä lähtien vien tuo ipanan hoitoon vaikka itsellä ois pää kainalossa.

Näin minäkin tein.. laitoin siis lapsen hoitoon, kun itse makasin vatsataudissa kotona. En olisi millään jaksanut en mitenkään hoitaa lasta.. hän meni vieläpä yökylään mummolaan, että sain levättyä.

saman teen minäkin! Oli termiitti eilisen kotona, vaan tänään pääsi hoitoon. Valitti koko päivän ettei ole kavereita tms. Hiivatti, väkerrtettiin avaruusraketti pahvilaatikosta, rakennettiin legoilla, värkkäsin kaksi eri ateriaa ihan omin kätösin ja yksi vain valivali..

Kyllä minäkin vein lapset hoitoon kun olin kipeä. Oli niin paha flunssa tai joku hengitystietylehdus ettei happea saanut ja olin raskaana. Just ja just jaksoin iltapäivällä kävellä tarhalle muksut hakemaan. Ei olisi tullut mieleenkään pitää kotona. Lääkärikin kun vaan määräsi vuodelepoa...

joku vähän aikaa sitten just kiukkus kun oli lapsi viety hoitoon vaikka kotona vatsatautia --> "tartuttamaan koko päiväkoti". Mut karmeeta se on kyllä vatsataudissa olla tehopakkauksen kanssa kotonakin, kun omat voimat on vessanpöntössä....

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
no on sitä moni vatsataudissa hoitanu lapsensa,ei tulis mieleenkään viedä hoitoon. en mä ainakaan jaksais sitä sinne edes kipeänä roudata..

Minä en taas jaksaisi kipeänä hoitaa kotona. Vatsataudissa on pakko, mutta muuten kyllä lapset saa mennä hoitoon että voin itse sairastaa rauhassa.

Jos jaksan hoitaa lapsia kotona, jaksan kyllä mennä töihinkin. Tykkään näin.

Yhteistyössä