lupa toiselta vanhemmalta vauvan matkustamiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulituisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuulituisku

Jäsen
31.01.2005
200
0
16
Hei,

Ollaan mieheni kanssa naimisissa. n.1-vuotias lapsi on mun passissa. Olen lähdössä reissuun Lontooseen lapseni kanssa yksin - siis ilman miestä. Tarviiko minun hankkia jostain joku lappu tms. että mieheni suostuu siihen, että lähen lapsen kaa? Vai menenkö vain lentokentälle passin ja lapsen kans?

terveisin. Tuulituisku

minuakin juttu askarrattunut etenkin meidàn monikulttuuristen perheessà. italiassa on tuttaviani pysàhdetetty lentokentàllà kun erimaalainen isà ei ole mukana. joten minulle vielà hieman kysysmysmerkki.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 18:46 Mamma italiana kirjoitti:
minuakin juttu askarrattunut etenkin meidàn monikulttuuristen perheessà. italiassa on tuttaviani pysàhdetetty lentokentàllà kun erimaalainen isà ei ole mukana. joten minulle vielà hieman kysysmysmerkki.

Onpas outoa, etta on pysaytelty... Itse olen matkustanut todella paljon myos yksin lasten kanssa, eika koskaan ole mitaan sensuuntaisia hankaluuksia ollut...Meidan lapsilla on tosin kaikilla omat passit, mutta silti !

Ei minuakaan ole onneksi pysàytetty, joten en tiedà miten asian oikea ja nykyinen laita on. Riippuuko maastakin, en todellakaan tiedà. Voi olla ettà lentokentàllàkin on ollut epàpàtevàà ja tietàmàtòntà henkilòkuntaa, en sitàkààn ihmettelisi. Mutta varmuudenvuoksi yritàn aina saada mieheni viemààn minut lentokentàllà, jos siellà nyt sattuisi syntymààn jotain sàhlàystà.

Sitten asiaankuulumaton juttu. Italiassa tarttee ainakin toisen ex-aviopuolison lupa jos aikoo lomailla yksin lasten kanssa ulkomailla. Niin kai yritetààn estàà ettei "salakuljeta" lapsia pois.

Yhteistyössä