Luovuttakaa verta!

  • Viestiketjun aloittaja Nuhanenä
  • Ensimmäinen viesti
Nuhanenä
Käykää hyvät palstalaiset luovuttamassa verta. Varastot tyhjenee ja näin flunssa-aikaan luovuttajat vähissä. Itsekin sain äsken veripalvelusta puhelun jossa pyydettiin luovuttamaan, mutta nenä vuotavana en voi mennä. Pieni hyvä teko, josta suuri apu ja itselle hyvä mieli...
 
äiskä
onko niin ettei raskaana saa luovuttaa? luovuttaisin mielelläni, mutta viime kerrasta on jäänyt kauhukuvat, kun meinasin pyörtyä 3 kertaa kauppaan luovutuksen jälkeen vaikka olin syönyt ja juonut kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Luovuttaisin kyllä jos saisin :kieh:
Niimpä...mutta usein painoraja tulee vastaan, sekä tatuoinnit...niissä kun on se vuoden karenssi...vai onko se nykyään enää puoli vuotta...mutta kuitenkin...pääasiassa tatuointien vuoksi en pääse varmaan ikinä luovuttamaan...
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
onko niin ettei raskaana saa luovuttaa? luovuttaisin mielelläni, mutta viime kerrasta on jäänyt kauhukuvat, kun meinasin pyörtyä 3 kertaa kauppaan luovutuksen jälkeen vaikka olin syönyt ja juonut kunnolla.
Raskaana ei saa luovuttaa. Synnytyksen jälkeen pitää odottaa vielä tosiaan vuosi ja imetys pitää olla loppunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Luovuttaisin kyllä jos saisin :kieh:
Niimpä...mutta usein painoraja tulee vastaan, sekä tatuoinnit...niissä kun on se vuoden karenssi...vai onko se nykyään enää puoli vuotta...mutta kuitenkin...pääasiassa tatuointien vuoksi en pääse varmaan ikinä luovuttamaan...
No mulla kyllä painoa on ihan riittävästi :kieh: Mutta on tuo sairaus ja lääkkeet... Ja vaikkei niitä nyt olis niin karenssi olis taas lävistyksen vuoksi...
 
Nuhanenä
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Luovuttaisin kyllä jos saisin :kieh:
Niimpä...mutta usein painoraja tulee vastaan, sekä tatuoinnit...niissä kun on se vuoden karenssi...vai onko se nykyään enää puoli vuotta...mutta kuitenkin...pääasiassa tatuointien vuoksi en pääse varmaan ikinä luovuttamaan...
Tatuoinnista 4 kuukautta niin voi luovuttaa
 
Katotaan sitte 30 vuoden päästä. :kieh: Ku ei kelpaa täysin terve luovuttaja, ni olkoonpa sitte ilman. :kieh: Hemoglobiinia en tosin tiedä mikä se on tällä hetkellä, mutta yleensä se on ollu hyvä.
 

Yhteistyössä