Luovutin: ikkunanpesu, 4v ja 2v - arGGGh!

Vitsin pimpulat etten pahemmin sano!!!

Kaksi tuntia ja melkein kaksi ikkunaa. Nyt homma seisoo, koska avauskahva tippui kirjahyllyn taakse enkä saa sitä pois. Ikkunanpesuainetta on suihkittu sinne ja tänne, ikkunat on pesty ja kuivattu viiteen kertaan, koska kun selän kääntää toista puolta kuivatakseen, kastuu toinen puoli taas. Kun noita on kaksi ja minua vain yksi, niin enhän minä mitenkään niille pärjää |O

:heart: Siirrymme ulkohommiin, kunnen ukonkutjake kotiutuu. Ihania ne on, mutta kun... :saint:
 
vieras
Ja vihdoin kun olet koko päivän pessyt ikkunoita ja ne ovat vihdoin puhtaat niin huomenna kun katsot ikkunoihin ovat ne aivan saman näköiset kun ennen pesua =) Ihania ovat juu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja vihdoin kun olet koko päivän pessyt ikkunoita ja ne ovat vihdoin puhtaat niin huomenna kun katsot ikkunoihin ovat ne aivan saman näköiset kun ennen pesua =) Ihania ovat juu
No joo. totta tuokin :hug: Mutta normaalioloissa ne ei pääse ikkunan joka väliin sohlaamaan...

*arvaa vaan mitä pienempi tekee mun selän takana just nyt* :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
minä en pesekään ikkunoita kuin sisäpuolelta,koska siitä EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ
Siivousfriikki minussa nostaa päätään (siivoufriikkiyteen ei kyllä kukaan meidän kodin nähnyt usko, mutta se on ihan eri luku) ja kiljuu kurkku suorana että joka välistä pestyt ikkunat ovat ihan eri planeetalta kuin ikkunat joita ei ole pesty. Huomaan kyllä kuka pesee ikkunat ja kuka ei :attn:

Väliaikatietoja: Käsivarresta lähti nahka, mutta sain irtokahvan pois kirjahyllyn takaa. Kaksi pestyä ikkunaa siis! B)
 

Yhteistyössä