Kiva kuulla
fanni että matka meni hyvin
Aina se vähän jännittää olla kaukana kotoa, jos jotain sattuu. Olin itse 15-16 viikolla etelässä, maassa, jossa en saraalaan olisi halunnut. Ei onneksi tarvinnut mennä, vaan kaikki meni hyvin, mutta koko ajan oli pieni jännitysmomentti takaraivossa. Mutta onhan se helpompi matkustaa alkuraskaudessa kuin myöhemmin, ei olisi kiva joutua synnyttämään ulkomailla ja esim. hoitaa keskosta siellä.
Jännä päivä teillä huomenna ultrassa. Aika tosiaan rientää ja vastahan plussasit
Onnea ultraan !
Tänne on tullut kivasti plussia, minusta tuntuu, että ihan plussa-aalto :kieh: Tuntuu niin hyvältä jokaisen puolesta !
(.) olen alkanut nähdä synnytysunia, vaikka synnytys tuntuu kaukaiselta asialta edelleen. Yritän nyt valmistella pääkoppaa siihen, koska se voi tapahtua ihan milloin vain. Olen koko ajan halunnut alatiesynnytksen ja tiedän, että olen pettynyt, jos sektioon joudutaan, mutta sillekään en mitään voi, jos tilanne sen vaatii. Pelottaa sitten vain miten oma toipuminen lähtee käyntiin, kun kahta vauvaa pitäisi pystyä hoitamaan / imettämään. Onneksi miehellä isyyslomaa sitten
ja muitakin auttajia lähipiirissä.
Silti tuntuu uskomattomalta, että kohta meillä on vauvat. Olen joka päivä kiitollinen tästä onnesta ja toivon kaiken sujuvan hyvin.
Pitäkää palsta vilkkaana niin saatte tukea toinen toisistanne ! Minusta tuntuu, että teitä jää tänne ihan ennätys suuri joukko ja uusia on tulossa varmasti vielä keväänkin aikana
T. Paulanna ja pavut 35+4