Voi, ihana paukutteleva rinsessa sulla,
Solakka Silakka.
Onnea teille kaikille maaliin päässeille!
Minäkin pistän varovasti tossua ketjun porstuaan. Jos nyt viimein alkaisin uskoa tähän plussaan! Kuudes ls-siirto, elämäni eka positiivinen raskaustesti. Minä 40+, jos hyvin käy niin tuleva yh ja Lounais-Suomesta kotoisin, sanoisinko Suomen pyllyrei'ästä. Ja tyyppi mahassa on Virosta lahja-alkio.
Miten sä
UusiElämä2016 muuten pääsit sinkkuna ujuttautumaan Tsekkeihin hoitoon?
Joskus kun laitoin sähköpostia, niin ne vastasivat että vain pariskuntia, kiitos.
Lääkkeet pitäisi klinikan ohjeen mukaan lopettaa kohta. Estrot meinaan jättääkin, niistähän voi kai tulla ainakin poikavauvalle ongelmia. Ja varmaan tuo päivittäinen päänsärky tulee estro-övereistä, se alkoi kuudennella viikolla, ja silloin istukka kai alkaa puskea estrogeenia? Vähensin jo neljästä Zumenonista kolmeen. Mutta Lugeja en kyll uskalla vielä jättää, enintään vähentää, niin kuin niistä haluaisinkin päästä. Mun mielestäni joillekin on ohjeistettu jatkaa Lugeja 12 viikolle asti? Joten ei voi haitata?
Vedetäänkö miniasperiinia muuten kuinka pitkään, tietääkö joku?
Alkio ei tunnu just nyt mahassa ollenkaan, mikä on vähän hermostuttavaa. Siirron jälkeen tuntui kuumotusta, pientä nipistystä ja sitten myöhemmin lämpöä ja kuplivaa kutitusta, niin kuin mahassa olisi poreallas.
Mutta nyt ei huomaa kyllä ollenkaan, että ketään muuta olisi paikalla kuin minä.
Täytyy ehkä hankkia doppleri, eihän ne niin kalliita ole käytettynä ainakaan?
peikkoeukko ja söpiö n. 8 + 6.