Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
Luovutettu munasoluhoito, vol. 2
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="elinas, post: 33746866, member: 135869"]</p><p>Heippa kaikille.</p><p></p><p>Olen ollut täällä viimeksi 2016 kesällä. Ja päätettiin, että lapsiluku jää kahteen. Halusin kuitenkin kolmannen ja mies ei. Olimme jo lahjoittamassa kaksi pakkasalkiotamme eteenpäin, mutta se on laissa kiellettyä Jostain kumman syystä minulle tuli tunne, että haluankin siirtää alkiot ja kokeilla mitä tapahtuu. Eilen sitten sain tiedon klinikalta, että päätös on tehtävä pian, koska alkiot ovat sopimuksettomassa tilassa. </p><p></p><p>Mies oli sitä mieltä, että lahjoitryaan tutkimuskäyttöön. Itselläni tuli olo, että anamme tavallaa rahaa klinikalle, kun saavat alkiot. Lyhyen viestittelyn jälkeen päädyimme siihen tulokseen, että siirrämme molemmat pakkasessa olevat alkiot. Olin täysin tyrmistynyt mieheni päätökseen, koska hän on ollut täysin sitä vastaan ja nyt sitten haluaakin. Olin onneni kukkuloilla olin aiemmin katsonut, että meidän klinikalle olisi maaliskuun puolen välin jälkeen aika vapaana. Menin heti sivuille varaamaan aikaa. Sinne oliki ilmestynyt aika tälle päivälle klo 14.00 varasin sen ja ilmoitin vielä viestillä hoitajalle, jonka kanssa olen pitänyt yhteyttä, että varasin ajan, kun yhteydenotto kohdassa luki 1-2 päivää, kun hoitaja vahvistaa varatun ajan. </p><p></p><p>Tänään aamulla iski täysi pakokauhu. Olin jo sitä mieltä, että perun ajan ja entös jos molemmat alkiot kiinnittyvät. Ajatukset pyörivät päässä ja mietin, että olen ihan hullu Töihin, kun päösin niin odottelin jo täysin malttamattomana klinikan hoitajan yhteydenottoa. Kun se viesti sitten sähköpostiin kilahti vahvistetun ajanvarauksen ja lämpimän tervetulotoivutuksen kera, tuli ehkä helpottuneempi olo. Silti olen vähän kauhuissani edelleen. Onko muilla ollut tälläisiä tuntemuksia?</p><p></p><p>Ajatuksena ehkä kuitenkin se, että saan mielenrauhan sen suhteen, ettei tarvitse tulevaisuudessa jossitella, että entä ja mitä jos ja niin edelleen. Täytän kuukauden päästä 36, että ihan nuori en kuitenkaan enää ole. </p><p></p><p>Tuttuja täällä ei varmaan enää 2016 vuodelta ole. </p><p>Lapsettomuushoidoissa vuoden verran kunnallisella vuonna 2008, 2 x inseminaatio, kerran luomuinseminaatio, kun ovulaatio oli jo tapahtunut, IVF x 1 ja ICSI x 2 viimeisestä icsistä plussa, joka kuitenkin oli tuulimuna, koska hcg 27, tähän päättyi kunnalliset hoidot. 2009 lokakuussa väestöliitolla luovutetulla munasoluhoidolla nega, neljä alkiota pakkaseen, joista tuoresiirrosta nega. Väestöliitto vähensi toimintaansa, jonka vuoksi lähiklinikka lopetti. Alkiot siirrettiin toiseen hoitolaitokseen. Pidettiin taukoa hoidoista. 2012 mentiin sillä asenteella hoitoon, että kaikki kolme sulatetaan ja siirretään elinkelpoiset, jos edes selviövät sulatuksesta, koska omista soluista ei tullut ikinä mitään pakastettavaa. Lääkäri oli sitä mieltä, että kaksi sulatetaan ja kolmas jos toinen ei selviä. Molemmat selvisivät siirrosta ja siitä tuli yllötys plussien plussa, koska oltiin tosi pessimistisiä ja ihan huithapeliasenteella liikkeellä. Eli vuonna -13 meille syntyi lapsukainen. Yksi alkio siirrettiin 10/2015, josta negatiivinen.</p><p></p><p>Pitkällisen harkinnan/pohdinnan/mietinnän ja taivuttelun jälkeen 2016 vauhdilla alkaneen luovutetun tuoremunasoluhoidon avustuksella saimme neljä alkiota, josta kaksi siirrettiin ja kaksi alkiita pakkaseen. Tästä hoidosta plussa ja vuonna 2017 syntyi lapsukainen. Ja nyt tämä hullu nainen haluaa vielä yhden lapsen. Olen varmaan järjiltäni. Vähän peloissanikin. Mutta minkä tälle mahtaa, kun biologinen kello tikittää. Tänään sitten tiedän enemmän aikatauluista ja kaikesta muustakin.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="elinas, post: 33746866, member: 135869"] Heippa kaikille. Olen ollut täällä viimeksi 2016 kesällä. Ja päätettiin, että lapsiluku jää kahteen. Halusin kuitenkin kolmannen ja mies ei. Olimme jo lahjoittamassa kaksi pakkasalkiotamme eteenpäin, mutta se on laissa kiellettyä Jostain kumman syystä minulle tuli tunne, että haluankin siirtää alkiot ja kokeilla mitä tapahtuu. Eilen sitten sain tiedon klinikalta, että päätös on tehtävä pian, koska alkiot ovat sopimuksettomassa tilassa. Mies oli sitä mieltä, että lahjoitryaan tutkimuskäyttöön. Itselläni tuli olo, että anamme tavallaa rahaa klinikalle, kun saavat alkiot. Lyhyen viestittelyn jälkeen päädyimme siihen tulokseen, että siirrämme molemmat pakkasessa olevat alkiot. Olin täysin tyrmistynyt mieheni päätökseen, koska hän on ollut täysin sitä vastaan ja nyt sitten haluaakin. Olin onneni kukkuloilla olin aiemmin katsonut, että meidän klinikalle olisi maaliskuun puolen välin jälkeen aika vapaana. Menin heti sivuille varaamaan aikaa. Sinne oliki ilmestynyt aika tälle päivälle klo 14.00 varasin sen ja ilmoitin vielä viestillä hoitajalle, jonka kanssa olen pitänyt yhteyttä, että varasin ajan, kun yhteydenotto kohdassa luki 1-2 päivää, kun hoitaja vahvistaa varatun ajan. Tänään aamulla iski täysi pakokauhu. Olin jo sitä mieltä, että perun ajan ja entös jos molemmat alkiot kiinnittyvät. Ajatukset pyörivät päässä ja mietin, että olen ihan hullu Töihin, kun päösin niin odottelin jo täysin malttamattomana klinikan hoitajan yhteydenottoa. Kun se viesti sitten sähköpostiin kilahti vahvistetun ajanvarauksen ja lämpimän tervetulotoivutuksen kera, tuli ehkä helpottuneempi olo. Silti olen vähän kauhuissani edelleen. Onko muilla ollut tälläisiä tuntemuksia? Ajatuksena ehkä kuitenkin se, että saan mielenrauhan sen suhteen, ettei tarvitse tulevaisuudessa jossitella, että entä ja mitä jos ja niin edelleen. Täytän kuukauden päästä 36, että ihan nuori en kuitenkaan enää ole. Tuttuja täällä ei varmaan enää 2016 vuodelta ole. Lapsettomuushoidoissa vuoden verran kunnallisella vuonna 2008, 2 x inseminaatio, kerran luomuinseminaatio, kun ovulaatio oli jo tapahtunut, IVF x 1 ja ICSI x 2 viimeisestä icsistä plussa, joka kuitenkin oli tuulimuna, koska hcg 27, tähän päättyi kunnalliset hoidot. 2009 lokakuussa väestöliitolla luovutetulla munasoluhoidolla nega, neljä alkiota pakkaseen, joista tuoresiirrosta nega. Väestöliitto vähensi toimintaansa, jonka vuoksi lähiklinikka lopetti. Alkiot siirrettiin toiseen hoitolaitokseen. Pidettiin taukoa hoidoista. 2012 mentiin sillä asenteella hoitoon, että kaikki kolme sulatetaan ja siirretään elinkelpoiset, jos edes selviövät sulatuksesta, koska omista soluista ei tullut ikinä mitään pakastettavaa. Lääkäri oli sitä mieltä, että kaksi sulatetaan ja kolmas jos toinen ei selviä. Molemmat selvisivät siirrosta ja siitä tuli yllötys plussien plussa, koska oltiin tosi pessimistisiä ja ihan huithapeliasenteella liikkeellä. Eli vuonna -13 meille syntyi lapsukainen. Yksi alkio siirrettiin 10/2015, josta negatiivinen. Pitkällisen harkinnan/pohdinnan/mietinnän ja taivuttelun jälkeen 2016 vauhdilla alkaneen luovutetun tuoremunasoluhoidon avustuksella saimme neljä alkiota, josta kaksi siirrettiin ja kaksi alkiita pakkaseen. Tästä hoidosta plussa ja vuonna 2017 syntyi lapsukainen. Ja nyt tämä hullu nainen haluaa vielä yhden lapsen. Olen varmaan järjiltäni. Vähän peloissanikin. Mutta minkä tälle mahtaa, kun biologinen kello tikittää. Tänään sitten tiedän enemmän aikatauluista ja kaikesta muustakin. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Mitä ihmettä on tapahtunut Mar-a-Lagossa? X:ssä kerrottua: Kaksi ambulanssia
7 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Luku- ja kirjoitustaidottomana Suomeen tullut Akok Bol on ollut työttömänä lähes 15 vuotta – "Suomessa pitää lukea, että saa töitä""
25 min sitten
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
3.
"Naiset jättävät Suomessa perustamatta yrityksiä epäonnistumisen pelon vuoksi"
30 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Pikkujoulut tänään
Tänään 08:46
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Ulla Appelsin kirjoitti taas hyvin
Tänään 07:43
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
6.
BREAKING NEWS: Orpo teki natsitervehdyksen !
Tänään 00:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Eurooppa on energian suhteen Venäjän armoilla, tavaroissa Kiinan armoilla, syntyvyydessä Afrikan armoilla ja puolustuksessa USA:n armoilla"
Eilen 23:35
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Lebakkopariskunta karisti USAn pölyt jaloistansa, koska Donald Trump voitti pressavaalit
Eilen 22:47
vierailija
8 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 10K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 829
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 782
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 581
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 553
Aihe vapaa
6.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 491
Aihe vapaa
7.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 482
Aihe vapaa
8.
Vasemmistolainen lehdistö paljasti Putinille Ukrainan saaneen luvan iskeä amerikkalaisohjuksilla Venäjän maaperälle
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:33
Luettu: 397
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Missä ovat uudet tiedot toimeentulotukiasiakkaiden määrästä Suomessa?
2 min sitten
Aihe vapaa
3.
"Naiset jättävät Suomessa perustamatta yrityksiä epäonnistumisen pelon vuoksi"
3 min sitten
Aihe vapaa
4.
Mitä ihmettä on tapahtunut Mar-a-Lagossa? X:ssä kerrottua: Kaksi ambulanssia
7 min sitten
Aihe vapaa
5.
"Luku- ja kirjoitustaidottomana Suomeen tullut Akok Bol on ollut työttömänä lähes 15 vuotta – "Suomessa pitää lukea, että saa töitä""
10 min sitten
Aihe vapaa
6.
Haaveena vauva 2025
20 min sitten
Lapsen saaminen
7.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
21 min sitten
Aihe vapaa
8.
Lebakkopariskunta karisti USAn pölyt jaloistansa, koska Donald Trump voitti pressavaalit
22 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
Luovutettu munasoluhoito, vol. 2
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu