Meillä yritettiin omilla kahdesti. Näissä ei päästy edes siirtoon asti. Aika nopeasti siirryimme luovutettuihin munasoluihin. Ensimmäisellä luovuttajalla stimulaatio keskeytettiin, koska soluja ei tullut. Tältä toiselta luovuttajalta saatiin kolme munasolua joista yksi hedelmöittyi, joka ei sitten edes yrittänyt kiinnittyä. Nyt mietin, että kiinnittyykö koskaan, vaikka olisi kuinka hyvät alkiot?
Me päätimme vaihtaa tämän ensimmäisen epäonnistuneen hoidon jälkeen klinikkaa. Liian kalliiksi tulee jos yhdestä alkiosta maksetaan aina täysi hinta. Huomenna meillä aika uudella klinikalle. Olen toiveikas, mutta samalla pelko epäonnistumisesta. Tähän hoitoon otan kaikki keinot käyttöön. Seleeniä minulla kaapissa onkin, joten sitä siis syömään.
Me päätimme vaihtaa tämän ensimmäisen epäonnistuneen hoidon jälkeen klinikkaa. Liian kalliiksi tulee jos yhdestä alkiosta maksetaan aina täysi hinta. Huomenna meillä aika uudella klinikalle. Olen toiveikas, mutta samalla pelko epäonnistumisesta. Tähän hoitoon otan kaikki keinot käyttöön. Seleeniä minulla kaapissa onkin, joten sitä siis syömään.