Ihana kuulla Fibbis että sulla loppui vuoto!
Joo, punainen veri saisi paniikin aikaan, mutta ruskeasta tuhrusta ei onneksi ihan niin panikoidu. Tottakai sitä säikähtää myös, ei sitä raskaana haluaisi mitään vuotaa.
Voi Jonnuli, toivon että silti olisi tarttunut kiinni ja saat positiivisen yllätyksen *hali*
Tein sen digitestin kaapista kuumottamasta, ei vissiin ois kannattanut. Siihen tuli raskaana 1-2, siis onhan joo hedelmöityksestä tänään tasan 2 viikkoa, mutta oisin niin halunnut nähdä 2-3, jotta näkisi että siellä jatketaan kasvua. Sehän voisi näyttää sen 1-2 vaikka olisi alkio kuollutkin, mutta hormonia olisi vielä kehossa. No mutta, tänään veritestiin ja kaupasta hakemaan lisää testejä
Miehellä menee hermot kun ostan lisää testejä, mutta se rauhoittaa mieltä kun näkee viivan tummuvan. Hänen mielestään riittää että olen tehnyt jo monta positiivista testiä, ja jos se verikoe on yli 50, niin sitten ei tarvitse tehdä uusia testejä. Mutta, mä haluan kyllä vielä pari varmuudeksi, jos ostan yhden paketin jossa on kaksi liuskaa, toisen teen tänään illalla (että näen onko tummunut eilisestä) ja toisen huomenna aamulla ja sitten saankin jo hcg vastauksen
Toistuvien keskenmenojen takia olen näin seko näiden testien kanssa, olisi ihanaa vain nauttia raskaudesta.