Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos kaikille onnitteluista :) On tätä vielä vaikea sisäistää ja etenkin sisäinen stressikasa yrittää koko ajan pinnalle. Tarkoitus olisi kuitenkin yrittää nauttia tästä.

Jonnuli, tosiaankin, paranee tulla perässä! Luin aiemmin teidän luovarihoidosta, teilläkin oli aika mahtava munasolusaldo. Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea!

Iitu, sinulle erityistsempit ja onnea matkaan :heart:

elinas, soluja jäi pakkaseen 18, eli sattui kyllä aika hedelmällinen luovuttaja meidän kohdalle. Tuli silloin sitäkin niin jännitettyä: meneekö rahat kankkulan kaivoon jos soluja ei tulekaan montaa.

plastex, pahoittelut :( Onnea matkaan seuraavaan yritykseen.

Voimia ja tsemppiä kaikille :heart:
 

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
ikä suluissa
Talven valo (33), 2 lapsi toiveissa, lahjamunasoluhoito/alkio adoptio.
Odottava73, 2.lapsi toiveissa, pas Toukokuussa
bessonnitsa
Saiga, hoito huhtikuun lopussa, Tsekeissä
oivikki, 2. lapsi toiveissa.
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito
Piper86
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Pikkukintsu (37), 1. lapsi, PAS tulossa kesäkuussa 2015, Gdans
Tytsy75,(39) 1.lapsi toiveissa, 1.lahjamunasoluhoito, Suomi


Hoito lähestyy

Rouva K33 1 lapsi toiveissa lahjamunasoluhoito
esemila. 2.lapsi, 2 luovuttaja
Hassutassu (40+), 2 lapsi, pas 2015, Bruno
Jumprahuitti. Uusi hoito-2015
Toivokkaat
Mimossa2013
Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen, huhti-toukokuu Gdansk
Lilla86 (28) keväällä tulossa PAS
Iitu78. 2.lapsi, pas, Huhtikuun alku 2015, Pietari
SofiaH,
plastex (36) : 2. lapsi,

Piinistelijät



Jonnuli-77 1 lapsi, 1 lahjasoluhoito, testi 2.3
Lumona (28) 2 lapsi toiveissa. 1 lahjasoluhoito.testi 4.3. plussa kotitestissä 28.2
Weeru (31), Pas tulossa, testi 6.3

Plussanneet


Paulanna(40+), kaksoset, 1. Ja 2. yhteinen, la 1.4.2015
Persika (38), 1.lapsi toiveissa, PAS, heart: la 6.5.2015
Hailaiva: kaksoset, la
Burma (39), 1. Lapsi toiveena, LA 26.6.2015
Fanni (40+), 1. yhteinen, la 7.9.2015
Tia-tuu : 1.lapsi (1. Lahjasoluhoito, suomi ) la 28.9.2015
Aniraz_ (33) 1.lapsi, la 5.10.2105
Armiina (30)1. ja 2 lapsi, la 26.10.2015
Lempiviola (33) 2 lapsi, la 12.10.2015

Maaliin päässeet


Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014
Johkunen: Esikois kaksospojat. 13.11.2014
Rudy: aiemmin lahjasolu kaksoset, 24.11.2104 tyttö
Tauku (40+), poika 10.12.2104
Ulpunen: poika 1/2015
Sussuanna: poika 18.2.2015

Taustalle siirtyneet


Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Susuannalle Pikku prinsistä :heart::flower:
Onnea myösLempiviolalle plussasta :heart:
Milloin on sinun laskettu aika, joskus lokakuussako?

Pahoittelut negan saaneille.
Hienoa että plastex lähdet heti uudelleen yrittämään.

Piinailijoille toivotelen plussia ja nopeasti kuluvia päiviä testiin..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on kyllä ihan menkkaolot... Nyt pp8 ja ovulaatiosta jo 13 pv. Normaalistikin vuoto alkaisi viimeistään lauantaina. Tuntuu taas menetetyltä mutta en osaa vielä olla surullinen. Tässä asiassa usko onnistumiseen on niin tiukassa.

Johkuli, onko sun ne kohdun kerrostumatestit jo tulleet Espanjasta? Mietin että pitäisikö ne ottaa multakin... Jos viitsit niin voitko kertoa mitä kustansivat, voin laittaa yksäriäkin!
 
Mitä muille piinailijoille kuuluu? Mulla on pp10, yli kaksi viikkoa ovulaatiosta. Menkkaolot vähän laantuivat mutta ehkä ne pätkähtää vielä. Mietin että pitääkö se pieni ovitrelle pistos menkkoja poissa eli niinkuin luget. Käsittääkseni se vaan vahvistaa kohtua muttei kai siinä progesteronia ole. Muutenhan tämä oli luonnollinen pas -kierto. Torstaina pistin viimeisen ovitrellen ja huomenna on testipäivä. Kun olen matkalla niin testaan aikaisintaan myöhään illalla tai maanantaina aamulla.
 
Jonnuli-77 : Mä niin jännään sun puolesta, toivotaan parasta!
Muillekin piinailijoille toivon paljon plussia!

Minä hätähousu sain viime viikolla pikaisen uä: n järjestettyä. Molemmat alkiot sinnittelevät vielä mukana. Jännittää selviävätkö alkuviikoista ja sitten tietty kaikki kaksosraskauksien komplikaatioriskit ovat myöhemmälläkin olemassa. Oireita kyllä on, nykyään on pakko syödä aamupalaa, tulee pahoinvoipia aaltoja ja nukuttaa ihan hirmusti. Maanantaina 6+0.
 
Onnea Lumona plussasta! Hienoa että sait sen :) onko sulla mitään oireita ollut tai tavallisesta poikkeavaa?

Armiinallekin onnea kaksoskuulumisista! Toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin :)

Kiitos piinatsempeistä, saa nähdä mikä tilanne huomenna on..
 
Hei kaikki!
Upeita uutisia täällä; hirmuisesti onnea Armiina ja Lumona!! Ihanaa!!!
Jonnuli sulla onkin jännät paikat. Huomenna täytyy muistaa tulla katsomaan tuloksesi. Toivotaan sitä ihanaa plussaa!
Täällä piinapäivät sujuvat rauhassa... Oikeastaan mitään oireita ei ole, tai jos jotain on niin oletan niiden johtuvan lugestronista. Oon oikeestaan tietoisesti yrittänyt pitää jalat maassa ja pään kylmänä. En vaan voi nyt romahtaa jos nega tulee, on niin paljon kaikenlaista ohjelmaa tässä keväällä että ei ehdi hajota. :LOL:
Olen ajatellut testata vasta perjantai aamuna ensi viikolla. Jos siis nyt sinne asti päästään, aikaisemmin mulla on aina alkanut vuoto oli lääkkeet tai ei.

Hyvää viikonloppua teille palstalaiset!
-Weeru pp5
 
Onnea Lumona +!

Armiina toivottavasti kaikki kuitenkin jatkuu parhain päin.

Jonnuli mikä tilanne.

Sussuanna ihanaa onnea koko perheelle,

Itse en ole jatkoa saannut vielä sovittua. Ottaa koville tehdä uusia suunnitelmia. Toivottavasti ryhdistäydyn tässä kevään alettua.
 
Lumona, onnea ja etenkin onnea matkaan!

Armiina, tsemppiä, tommoinen vuoto on varmasti ekstra-piinaavaa... toivotaan ettei ole mitään vakavaa, kyllähän näitä vuoteluita on täällä paljonkin ollut?

Jonnulin uutisia odotellen... :)

Weerulle tsemppiä piinaviikkoon!
 
Nega se on... Ja nyt on menkkaoireet taas. Paras keino saada menkat on tehdä testi, vai mitä. Ihanaa miten kannustavia te olette, merkitsee paljon!

Nyt pitäisi miettiä tehdäänkö ne kohdun kerrostumatestit heti vai kokeillaanko kortisonilla yksi kierto. Haluaisin pitää välikierron niin tutklmukset voisi tehdä nyt. Eli jatkoa olisi huhtikuussa tiedossa. Tsemppiä weeru ja muut piinailemaan tulevat!
 
Kiitos onnitteluista. Keskiviikkona on virallinen testipäivä, toivon että viiva on vahvistunut siihen mennessä. Minulle ei määrätty veritestiä ollenkaan, kotitesti kuulemma riittää. Päivä kerrallaan ja pelkään kyllä keskenmenoa ihan kamalasti. Mutta varaan varhaisultran mahd.pian jos testi on ke plussaa. Näkee ainakin, ettei ole kohdunulkoinen tms. Sinänsä useat ultrat ei minua rauhoita, koska seuraavana päivänä kaikki voi olla toisin. Liian monesti olen pettynyt.

Tänään siis pp 14 ja pp 16 saa klinikan mukaan testata. Miten teillä muilla on raskaustestit määrätty?

Iitu78, edellinen raskaus päättyi rv 24, kun poikamme syntyi kuolleena ja vaikeasti sairaana. Sitä edellinen raskaus meni kesken rv 17 ja aiemmat rv 8-12.

Armiina, toivottavasti vuoto on vain viatonta, varmasti säikäytti. Kunpa kaikki menisi hyvin!

Weerulle, tsemppiä piinailuun! Mulla ei ainakaan ole mitään oireita. Menkkamaista jomotusta vatsalla ainoastaan. Nyt olen huomannut muutamana päivänä, että Lutinukset ei valu samalla tavalla, jospa menisivät tarpeeseen.

Jonnuli, voi ei! Olen tosi pahoillani. Teitkö kotona testin vai otettiinko verestä?

Mukavaa viikkoa kaikille. :)

-Lumona
 
Viimeksi muokattu:
Lumona, tosiaan teillä olikin takana tuo todella rankka taival! Varmasti aiheuttaa pelkoa uudessa raskaudessa. Meille on aina määrätty veritesti, lääkärin mielestä ehdottomasti pitää testata hcg näissä hoitoalkuisissa. Jännä kun on niin eri käytäntöjä. Blastoalkioiden siirrossa meillä on testi pp11 klinikan ohjeiden mukaan.
Jonnuli, pahoittelut negasta!! Kiva jos pääsette huhtikuussa siirtoon..kenties piinaillaan sitten samaan aikaan.
 
Jonnuli: Voihan, onpas loputtoman kurjaa! Uutta yritystä perään vaan!

Lumona: Ihailen jaksamistasi, minä jotenkin itsekseni jo mietin, että jos tämä raskautuminen ei toimi tämän luovuttajan soluilla niin en varmaan enää jaksaisi, eikä varmaan talouskaan kestäisi jatkoa heti perään. Ja olet läpikäynyt vielä noin myöhäisten viikkojen menetyksen! Sisua riittää!

Minulla vuoto ei ole uusinut. Mietin silti paljon keskenmenon mahdollisuutta, yritän olla kiintymättä liikaa tähän ajatukseen. Salaa itseltäni olen varmaan silti jo kiintynyt ja unelmoin siitä mitä voisi olla hiljaa itsekseni.
 
Jonnuli, voi ei, pahoittelut :hug: Mä jo niin ajattelin että nyt teillä olisi tärpännyt... ensi kerralla sitten!

Lumona, teillä on kyllä ollut raskas polku :hug: Onko keskenmenoille löytynyt mitään syytä...? Meille oli testipäivä määrättynä 12 päivää siirrosta, 14 päivää luovuttajan punktiosta. Ja veritestissä pyydettiin käymään, tein kyllä kotitestinkin.

Armiina, hyvä ettei vuoto ole jatkunut. Koska menet seuraavan kerran ultraan?
 
Täällä vihdoin taas askel eteenpäin. Tänään sain lääkäriltä reseptit ja labralähetteet. Meillä pietarissa on lääkäri vaihtunut, se tuntui hieman haikealta, tykkäsin kovin meidän lääkäristä. Klinikalla on myös uusi palvelu, tulevat hakemaan asiakkaat juna-asemalta! Tosin, mietin että oiskohan syynä nuo venäjän levottomuudet ja kun pietarissakin on nyt ollut isoja mielenosoituksia. Jos klinikka vaikka pelkää ettei ihmiset uskalla tulla sinne..No kieltämättä, olen mä miettinyt mikähän siellä on meno verrattuna vuoteen taaksepäin. Eihän tuo ihan lintukoto näytä olevan..
 
Jonnulille pahoittelut negasta. Harmin paikka... Kovasti olisin sinulle positiivista testiä toivonut. Oliko se niin että nyt teillä pakkanen tyhjä vai oliko alkioita vielä uuteen passiin? Toivotaan että pääsette pian jatkamaan.

Lumonalle vielä onnittelut. Toivotaan että tämä kyytiläinen pysyisi loppuun saakka mukana, niin pitkä tie teilläkin takana. <3

Omassa olossa ei mitään uutta. Oireita ei ole, mitä nyt joskus vatsasta nippasee, mutta oon nyt yrittänyt olla realisti näiden oireiden kanssa.... Totuuden nimissä, kyllä mulla nippasee mahaa aika usein pitkin kiertoa, oli ihan sama onko siirtoa tehty tai ei... Siitä olen onnellinen että mitää vuotoja ei ole tullut. Eli joko lääkkeet tai alkanut raskaus pitää ne poissa. Viime hoitohan meillä oli omaan kiertoon ja tukilääkkeenä vain luget. Silloin ihan kunnon krampit ja vuoto alkoi tasan viikko siirrosta. Nyt on reilu viikko mennyt eikä mitään, tosin onhan mulla lisäksi tässä hoidossa toi progynova 3x päivässä. Torstaina testaan kun mulla vapaapäivä niin voin sitten kotona itkeä... Ilosta tai surusta.

Onnea vaiheisiinne!
-Weeru pp8
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä