Sharlin, voi meitä
Minäkin testasin negan tänäaamuna, pp 10
Eikä ollu mitään oireita, pöh. Mulla on virallinen testipäivä maanantaina, joten kiltisti myös luget ja estrogeenit siihen asti otan. Oliko sulla kortisonia tai babyaspirinia tukena?
Tarkennan vähän tuonne ylös kirjoittamaani, että minäkin mieluusti olisin omia geenejäni halunnut jatkaa eteenpäin, se lienee sisäänrakennettuna vaistona ihmiseen, mutta kun ilmi kävi, ettei se onnistu, niin alkionadoptioon olen nyt jo "kasvanut" ajatuksen ja tunteen tasolla.
Omien juurien etsiminen.. huoh, on myös vaikea asia.. Parasta minusta olisi, että mahdollinen lapsi aikanaan taustansa (voisi halutessaan) saada selville, mutta tällä hetkellä mun ainoa mahdollisuus (?) on se, että alkio on anonyymi, niin siihenkin ajatukseen olen sopeutunut matkan varrella. Toisaalta oon myös sitä mieltä, ettei näitä asioita yksinkertaisesti voi loputtomiin pohtia. JOS lapsen saa ja jos hän aikuiseksi kasvaa, niin mun tämänhetkiset pohdinnat asioista eivät varmaankaan mene ihan yhteen sen tilanteen kanssa, mitä ja miten hän asiat sitten kokee
Pidän johtoajatuksena sitä, että lapsi on toivottu, odotettu ja rakastettu. Ja se läsnäoleva, synnyttävä ja hoitava äiti on se tärkein lapselle. Äsh, en minä osaa selittää tarkemmin
Myös tuo mitä sanoit, etteivät lapset sitten kuitenkaan ole halunneet joitain perusasioita enempää lahjoittajista tietää, niin myös mulla on tuo käsitys ja juurikin niiltä Helminauhaketjun psykologien kanssa on tuosta juteltu.
Marbel, harmi, ku karkas sun juttu
Mä pelkään sitä kans ja kikkakolmosena aina väillä otan ctrl+a ja perään ctrl+c, niin teksti on muistissa
Joskohan se meidän Oskari illalla pärjäisi