Mulla lääkitysksenä ennen siirtoa : estrogeeni alkoi kp 1 ( Progynova ) ja laastari Estradot ( mulla limis kasvaa n. 7-8 mm näillä ). Kuusi päivää ennen siirtoa alkoi Lugesteron 200 mg 2 x 2 ja kortisonin aloin silloin myös ( ensin 20 mg neljänä päivänä ja nyt 10 mg ) sekä Klexane 40 mg menee nyt myös. Näitä lääkkeitä olen yhdessä suomen lääkärini kanssa sumplaillut, tsekeissä en kertonut kortisonista ja klexanesta, vaikka tuskin heillä mitään niitä vastaan on.
Niin ja pistin siirrosta seuraavana päivänä Gonapeptylin ( tästäkään en tsekeissä maininnut ja jouduin vielä matkalla suomen lääkäriltä asiaa tarkistaan, että pistänkö pp 1' kun tsekin lapuissa, että blastot siirrettäessä 6-päiväisiä, mutta kyllä suomen lääkärini sitä mieltä, että 5- päiväisinä blastot siirretään..) joten pistin tuon piikin reissussa.
Ekaa kertaa tämä siirto tehtiin ilman jarrupiikiä, eli Procren depotia en nyt pistänyt.
Sitten syön Multivitaa, folaattia ja magnesiumia.
Eli onhan noita. Ja kun jos raskaus alkaa lääkkeet jatkuu hyvinkin sinne viikolle 12 asti.
Tällä kertaa ei mitään tuntemuksia lääkkeistä ole tullut, vielä. Ei edes Lugeista. Ei kyllä tullut viimeksikään, kun kemiallinen oli.
Rauhallisesti täällä mennään, kaikki on tehty ja nyt vaan odotellaan.
Paulanna pp 3
Niin ja pistin siirrosta seuraavana päivänä Gonapeptylin ( tästäkään en tsekeissä maininnut ja jouduin vielä matkalla suomen lääkäriltä asiaa tarkistaan, että pistänkö pp 1' kun tsekin lapuissa, että blastot siirrettäessä 6-päiväisiä, mutta kyllä suomen lääkärini sitä mieltä, että 5- päiväisinä blastot siirretään..) joten pistin tuon piikin reissussa.
Ekaa kertaa tämä siirto tehtiin ilman jarrupiikiä, eli Procren depotia en nyt pistänyt.
Sitten syön Multivitaa, folaattia ja magnesiumia.
Eli onhan noita. Ja kun jos raskaus alkaa lääkkeet jatkuu hyvinkin sinne viikolle 12 asti.
Tällä kertaa ei mitään tuntemuksia lääkkeistä ole tullut, vielä. Ei edes Lugeista. Ei kyllä tullut viimeksikään, kun kemiallinen oli.
Rauhallisesti täällä mennään, kaikki on tehty ja nyt vaan odotellaan.
Paulanna pp 3