Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos Discovery, kyllä olen muistellut sun ja monien muidenkin vaiheita, esim. just sitä ku oli sitä vuotoa sulla ja olit ihan " kyllä tää nyt oli tässä" tunnelmissa. Olet kyllä tosi pitkällä jo, ihanaa! Aatella jos kaikki menis hyvin ni tästä / näistä tulis kanssa vesimiehiä, miestä lukuunottamatta meillä kaikki ton merkkisiä. En kyllä horoskooppeihin usko, mutta synttärit olis kaikilla kyllä tosi peräkkäin. Ite oon syntyny tammikuun viimenen päivä ja lapset helmikuun alussa.
Mitähän kuuluu Lokakuulle ja Tuuttituulialle???
Teekuppi 5+3
 
Hei kaikki ja erityisesti teekuppi, joka on jo useasti perääni kysellyt.

Ensiksi tervetuloa uusille ja pahoittelut Lyyralle negasta.

Mulla on ollut takana monta piinaavaa viikkoa, kun tuhrua ja ajoittaista veristäkin vuotoa on ollut ihan koko raskauden ajan. Mutta siis 8+3 ultrassa vilkutteli pirteä ihmisen alku. Senkin jälkeen (viime viikolla) on iskenyt paniikki moneen kertaan kun vuotoa on tullut, vaikka ei yhtään sen enempää kuin aiemmin. Mutta vaikea hallita huolta ja miettimisiä kuitenkaan kun on niin monta vastoinkäymistä takana. Olen ollut väsynyt ja äklö olo melkein joka päivä ja mahassa on murissut, repinyt viime viikon hirmusti, jopa niin että olen ollut huolestunut kun on ollut niin epämiellyttävä olo. Nyt viikonlopun aikana olo on tasaantunut, ja mulla on ollut kaksi ihan tuhrutonta päivää!! Eilen sitten otin viimeiset hormonit ja nyt sekin vähän jännittää...

Mutta aurinko paistaa ja yritän olla vaan onnellinen :) vaikka huoli vaivaa aika ajoin. Torstaina mulla on eka neuvolakäynti.

Mahdottoman hienoa maanantaita kanssasisarille
Lokakuu 10+1
 
Heips tytöt

Tänä aamuna alkoi verinen vuoto mis sit oli pieniä hytymiä mukana joten epäilen pahinta. Pari päivää oli rinnat tosi kipeät ja vielä viime yönäkin heräsin niiden kipeyteen. Aamulla kerkesin miehelle just sanomaan, et nyt ei ole yhtään enään kipeät ja alko tietty heti mietityttämään et miksi. Voi paska. En käsitä tätä, et annetaan ja sit otetaan saman tien pois.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille kaikesta huolimatta.
 
lokakuu Kiva kun ultrassa kaikki oli ok ja lohtua antaa omaan tilanteeseeni, et kaikki voisi olla vielä ihan hyvin ja edes se toinen pienokainen olisi matkassa mukana.

Taitaa olla aika yleistä tuo alkionsiirron jälkeinen vuotelu jossain vaiheessa raskautta.
 
prima vera
Lyyralle pahoittelut negasta. :hug:

Discoverylla on jo upeat viikot meneillään.

Lokakuun kuulumisia oli kiva kuulla. Kuuluukos ne sydänäänet jo rv 10 neuvolassa?

Sela, ei se vielä vältämättä ole ohitse. Hyytymät ovat kyllä todella kauheita. Jos kohdun suulla tai kaulassa on verisuoni mennyt poikki, niin vauvalla voi silti kaikki olla hyvin.

Mulla on huomenna eka neuvolakäynti. Jännittää niin kauheasti, että onko kaikki hyvin.

Hyvää päivänjatkoa kaikille. Taitaa tulla ihanan aurinkoinen päivä.

Primavera 8+3
 
Hei Sela!
Ehkei kannata mennä lääkäriin kun sulla on niin varhaisessa vaiheessa ettei ultrassa sydänäänet varmaan kuulu. ja toisaalta sulla niin aikasin toi eka ultrakin. Musta kyllä tuntuu et toi vuoto ihan harmitonta, niin tosi monella on sitä alussa ja sun hcg oli tosi hyvä. Uskon, että huolettaa mutta silti.
Prima Vera, oikein hyvää huomista neuvolakäyntiä! Riippuu varmaan neuvolasta millaset laitteet on millä kuunnella, sä et oo käyny varhaisultrassa ollenkaan?
 
Sela, älä menetä toivoa...mulla on ainakin oireissa ollut isoa vaihtelua ja ainahan se mietityttää että miksi oli eilen tissit megasuuret ja kipeät ja tänään ei. Mullakin tuli yhtenä aamuna ihan kirkasta verta ja ihan pyttyyn asti (7+4) ja silti oli kaikki ultrassa hyvin. Ehkä kannattaa odotella ultraan asti, jos vaan kestät kun ihan alussa ei juuri mitään näy muutenkaan.

Kysyisin vielä niiltä jotka on pidemmällä, että huomasitteko eroa olossa ja oireissa kun lopetitte hormonit? Mua jotenkin jännittää ihan nämä seuraavat päivät, kun olen sellanen oireiden ylihavainnoija. Osais ehkä varautua ja olla huolestumatta jos jotain muutosta on odotettavissa.

Prima vera, luulen että neuvolakäynti on vain jutustelua ja verikokeet ja pissa, luulisin. En edes odota että mitään vielä kuunneltaisiin. Olen soittanut pari kertaa paikalliseen neuvolaan ja tuntuvat olevan supermukavia! Viime viikon paniikissa sain mukavaa tukea ja kiireetöntä keskusteluaikaa.

 
prima vera
Teekuppi, kävin varhaisultrassa 6+3 ja sydämensyke löytyi. Olen vuotanut enemmän tai vähemmän joka päivä 5+4 lähtien viime viikkonloppuun saakka. 6+6 vuosin kunnolla ja tuli todella iso hyytymä, joten menin Jorvin naistenpolin päivystykseen. Kaikki kunnossa, vauva oikean kokoinen, syke löytyi. Epäiltiin just tuota, että vuotelee kohdun suulta tai kaulasta. Muuta selitystä ei oikein löytynyt.

Mutta oireita on minimaalisesti. Pelkään niin hirveästi ja olen niin ahdistunut, että kaikki hautautuu sen alle. Toivon vaan, että pikkuinen vesseli olisi pysynyt menossa mukana. Naistenklinikan äippäpolilla on käynti varattuna 11+3 eli vasta 21.06. Kyllä sitä ennen on tiedettävä, että vauvalla on kaikki hyvin.

Ei se piinailu todellakaan loppunut plussaukseen. Tasaisesti se vaan on jatkunut jo viikkokaupalla.

Primavera
 
Hyvää maanantaita kaikille.

Lyyralle lohtuhali ja voimia tuleviin päiviin :hug:

Sela toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin :hug:

Mieheni lähti aamulla enne 5 ajelemaan Tampereelle, matka kun ottaa sen lähes 6 tuntia/suunta. Keskiviikkona itselläni sitten sama reissu edessä. Innolla odotan tietoa muniksien määrästä, kun viime viikolla niin upeata määrää väläyttelivät.

Miten OnniUnelma voi?

Halit kaikille :flower:
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Josko (30+) Esikoista toivomassa.
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Lotta(32) toiveissa eka, Procren-jarrulla kesän, hoidot jatkuu elokuussa
Sharlin (35) eka haaveissa
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle
Tyyne73(36) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa

Hoito lähestyy
Tinulinen (32) eka haaveissa, siirto kesäkuun alussa
Hathor (34), toka haaveissa, siirto kesäkuun alussa
OnniUnelma76 (34) haaveissa eka, PAS kesäkuussa
Minni 73 (36) ekasta haaveileva, siirto kesäkuun alussa

Piinistelijät
Hillevi (40+), haaveissa eka, 2 alkion siirto 27.5.

Plussanneet =) (sydämet nähty ultrassa)
Matilda (30), plussa 13.10 , LA 22.6.2010 :heart:
Minni007 (45), plussa 2.11, HCG 3.11, ultra 22.12, LA 12.7.2010 :heart:
Kaipuu, eka haaveissa, plussa 21.11.09, LA 31.7.2010 :heart:
Discovery (40+) haaaveissa 6. 2 alkion siirto 22.1. LA 10.10.2010 :heart:
Aliisa08 (26), ensimmäinen haaveissa, LA 27.10.2010. :heart:
Emilia (xx) LA 3.11.2010 :heart: :heart:
Tuuttituulia (39), haaveissa eka, LA 13.11.2010 :heart:
lokakuu, (40+) toka, esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+ LA 26.12. :heart:
Primavera (40+), eka, alkioadoptio 21.4. LA 6.1.2011. :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PAS, siirto 6.5., pp14 hcg 264
sela (40) 2. yhteinen (1. kuollut hoitovirheeseen), siirto 11.5. pp15 hcg 504

Maaliin päässeet :flower:
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
 
Aurinkoista viikon alkua kaikille!

Lyyralle erityishalit!

ja selalle, varmasti aivan kamalia tuolliaset vuodot ja oireiden häviäminen. Reilu vuosi sitten, kun meidän vauva hyytyi rv 9, en kyllä huomannut mitään erikoista. Edellisellä viikolla oli vasta ollut ihan orastavaa kuvotusta parina iltana ja joka jäi siihen. Mutta mitään muuta en havainnut tai näin jälkikäteenkään tunnista. Niin se vain on, että oireista tai oireettomuudesta ei oikein voi päätellä...

ja erikoishalit kaikille muillekin, ketkä oireiden vähyydestä tai vuodoista kärsivät. lapsettoman elämä on huolia täynnä. Kun viimein raskautuu, ei uskalla edes iloita odotuksesta.

Minä vaihdoin lauantaina Lugesteroneista Stockan apteekin progesteroniin. Otan (tai laitan) kaksi kertaa päivässä. Kaikki Lugejen aikaan ollut mahan turvotus ja pääsosa valumavaivastakin on hävinneet. Ei siis tunnu yhtään raskaana olevalta... mutta vastahan tämä on pp4.
Miehen yksi ystävä oli kertonut, että heille tulee vahinkovauva, pariskunta on meitäkin vanhempia ja heillä on n. 6-vuotias lapsi ennestään. Mieheni oli onnitellut, koska eivät tee aborttia, mutta oli kuulemma vetänyt hiljaiseksi. Onkohan haikaroiden suuntavaisto jotenkin mennyt sekaisin radiomastoista tms. ;)

Hyvää viikkoa kuitenkin jokaiselle!
Hillevi
 
Lyyralle suuret pahoittelut,nega on aina kova paikka!

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta!
Jos joku taitavampi voisi minut listalle laittaa,niin ikä oli tuon 33 ja esikoisesta tässä haaveillaan.Ja ekat lahjasolut odotuksessa.

Nuo vuodot on hurjia!Silti tiedän useamman,joka on vuotanut aivan tolkuttomia määriäkin ja koko raskauden ajan!Silti on täysiaikaisia, terveitä lapsia syntynyt!Eli jaksuja kaikille tuon vaivan kanssa piinaileville!

Viikonloppu on mennyt surun merkeissä.Mieheni on ottanut tämän tosi raskaasti,ja se tietysti tuntuu minusta erityisen pahalta :( Mutta kai aika parantaa,ei auta muutakaan uskoa!
 
Yritän täällä ottaa rennosti kaikista tuntemuksista huolimatta. Vuoto on rauhoittunut ja toivottavasti loppuu vaikka nyt on tullu tosiaan tuon ristiselkäkivun lisäksi alavatsa kipuakin. No joko hanat aukeaa tai sitten ei, toivotaan että ei :)
 
Sela: Toivottavasti vuoto tosiaan tyrehtyy ja kaikki on hyvin. Alkuraskauden vuodot taitaa olla tosi yleisiä.

Minni73: Jännää tosiaan, että meillä osuu siirto ihan samalle päivälle. Meidän tosin pitää vielä jännittää alkioiden selviytymistä sulatuksesta, mutta toivottavasti päästään keskiviikkona siirtoon. Mulla ei olotilassa mitään ihmeellistä, Progynovaa ja Lugeja + ne mun omat coctailit lisäks. :)
 
Minä tulin taas muistuttelemaan omista vuodoistani raskauden alussa. Eli mullahan tuli ihan reippaasti verta, kera hyytymien ja vatsa/selkäkipujen. Se epätietoisuus oli hirvittävän raastavaa. En kuitenkaan mennyt lääkäriin, kun ajattelin, että ei sille tilanteelle voi kukaan mitään tehdä, täytyi vaan odottaa... joten voimarutistus kaikille vuodoista kärsiville :hug:

Lokakuu, mua jännitti tosi paljon lääkkeiden lopetus. Silloin just keskusteltiin täälläkin, kun toiset olivat saaneet ohjeet lopettaa vähitellen useamman viikon aikana ja toiset kerralla kaikki. Itse lopetin yhdellä kertaa kaikki. Oireet jatkuivat ihan samanlaisina sen jälkeenkin. Mutta just toi oli hassua silloin alkuraskaudessa, kun oli oikein kova pahoinvointi, niin toivoi sen loppuvan ja sitten kun oli oireettomapi päivä, hiipi mieleen pelko, ettei kaikki olekaan kunnossa :| On se aikamoista vuoristorataa, jonka ymmärtää vain toinen saman läpikäynyt.

Pahoittelut ja uskoa tulevaan negan testanneille, on se niin väärin.. :'(

Hilleville ja tietysti kaikille muillekin piinailijoille peukutellaan täällä yhdessä tyttöjen kanssa =) Kovasti plussatuulia puhisen...

Oli kiva lukea Vekaran kuulumisia =) Ihanaa vauva-arkea. Laittakaahan muutkin vauvautuneet kuulumisia.

Meillä sujuu hyvin. Tytöt ovat pian 5 kk ja kesä tulossa, mukavaa =) Jos voisin ajan pysäyttää, pysäyttäisin sen näihin hetkiin :heart:

Rudy ja rupsukat 5kk :heart: :heart:
 
Heipparallaa pitkästä aikaa!!

Kiitos kaikille kaivanneille kysymästä, hyvin täällä voidaan. Tämä toukokuu oli vaan yhtä kiirettä työssä sekä opinnot piti saada tentteineen päätökseen tälle keväälle. Jäi vielä syksyynkin kaikkea kivaa opiskeltavaa...

Jaaha mistähän aloittais:
Olen kyllä tosiaan viikottain lukenut kaikkien kuulumiset ja elänyt IHAN TÄYSILLÄ mukana kaikkien vaiheissa!! On ollut hyviä ja huonoja uutisia, mutta ekaks onnea plussanneille eli Teekuppi, Primavera, Sela ja lokakuu!! =) Toivottavasti vuodoista kärsivät saavat ne nopeasti päätökseen, on varmaan todella ikävää, vaikka ne kyllä niin monella alussa raskauteen kuuluvatkin.

Lyyra lohduttava halaus!! :hug:

Lidia tervetuloa joukkoon!

Ja HILLEVI hitsi mikä saalis pieniä palleroita!! Oon tosi iloinen puolestasi, kun kaikki meni noin hienosti ja nyt vaan peukut pystyssä sulle!!

Tää on ihan hassua, kun en muista kaikkien vaiheita, mutta tasapuolisesti tsemppiä kaikille vaiheisiin. Myös niihin synkkiin hetkiin, joita näissä lapsettomuustarinoissa vähän jokaisella jossain vaiheessa on. Tosiaan ei sillä ajalla ole vaikutusta, surullinen asia se on kaikille. Silti itse suren kyllä vuosia tämän asian kanssa painineita, kun itsellä meni "vaan" neljä vuotta odotteluun. Edelleen olen sitä mieltä, että tämän tilanteen voi ymmärtää vain saman kokeneet, oli heillä sitten lapsia entuudestaan tai ei. Toivon sydämeni pohjasta onnistumista kaikilla!!

Aliisa tosi mahtavaa lukea, että sulla kaikki hienosti! Kohta jo rakenneutra siis edessä! Haluatko tietää kumpi sieltä olisi tulossa? :heart:
Ja Discovery sullakin jo tosi pitkällä odotus! Ihanaa!

Vähän jäin myös taustailemaan, kun juuri mietin, että miten täällä suhtaudutaan hoidoissa onnistuneisiin. Itsestäni on kyllä aina ollut kiva lukea kaikkien vaiheita, kun täällä suht pitkään on jo pyörinyt. Ja jo vauvautuneiden kuulumisia on myös ihana kuulla!

Mulla siis se peräti jo 7.5 ollut ultra meni ok. Ei ollut tarvetta lisätutkimuksiin, kun kaikki oli hyvin. Voi mitenhän sitä osaisi kirjoittaa niin, ettei loukkaa ketään... Sen verran fiiliksistä, että kyllä itsellä pelko on ihan päivittäinen mielikuva, vaikka sitä yrittää siirtää kuinka. Tai huoli ehkä on lähempänä omaa ajatusmaailmaa, eikä tässä todellakaan uskalla nauttia samoin kuin "muut odottajat". Eli lähinnä "helpolla" raskautuneet. Siis ilman hoitoja ja ihan tosta vaan. Siitä syystä en ole oikein odottajien puolta kokenut omakseni, kun siellä kaikki on niin helppoa ja vaunut jo valmiina ja sellaista. No tottakai saa ja pitääkin iloita, mutta itse en sitä osaa vielä tehdä. Ehkä jonain päivänä sitten...

Kaikille hurjasti tsemppiä ja voimia kaikkiin vaiheisiin! Ja onnea hoitoihin nyt kesäkuussa meneville, heitähän taisi olla useampi.

Kaikkea hyvää toivottelee Tuuttituulia rv 16+2

Niin ja nimimerkki tulee ihan toisesta nimestä Tuulia ja alku on miehen keksimän rallatuslempinimen hokemasta tullut, kun "rimmasi" kuulemma niin hyvin yhteen... Ja näitä piisaa... =)
 
Lyyra: :hug:

Sela: hyvä jos vuoto on rauhoittunut, toivotaan parasta. Aikoinani minulla oli vuotoa kolme kertaa, viikolla 5+ jotain, 6+ jotain ja 12. Missään vaiheessa ei kuitenkaan vauvalla ollut mitään hätää, vaan meni lopulta pari viikkoa yli LA :)

Minni 73: Pidän peukkuja teille! Jännää!

Hathor
 
Uuteen aamuun taasen herätty

Kaikille tsemppiä missä vaiheessa kukin onkin tällä hetkellä. Kiva oli kuulla noita kannustustarinoita ja kaikeastahan kuitenkin ollainlailla selviää.

Itsestäni sen verran, että yön aikana hanat ei auennut ja vuoto on lähes kokonaan pois tällä hetkellä. Juiliva mahsärky mikä sitten reisiin asti jomottelee on tullu tilalle. Päivä kerrallaan on mentävä ja joka hetki lähempänä on maanantain ultra/tuomio.

Mukavaa ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille teille ihanaiset :)

p.s. tänään lupasin itselle, että en netistä etsi mitään tietoa vuodoista, kivuista, raskauksista, keskenmenoista yms. Pää meinasi eilen haljeta, arg
:kieh:
 
Huomenta kaikille kanssasisarille!
Sela, onneksi vuodot ovat loppuneet, oisko kivut kohdun kasvukipuja? Mullahan oli tässä yhtenä päivänä silloin kun oireetkin loppuivat ja kysyin asiaa Avalta ja siellä oltiin sitä mieltä. Voimia sulle!
Tuuttituulia, ihana kuulla että siellä kaikki hyvin ja kyllä se on niin, että tsoi mielellään lukee onnistuneiden juttuja, antaa niin paljon voimia omaan piinistelyyn. Kiitos kun tulit kertomaan. Samoin kiitos Rudylle ja muille vauvautuneille. Me muutkin saatetaan onnistua kun tekin!

Ja Lyyra oli aivan mahtavaa lukea, että olet "suosta" jälleen nousemassa. Tilannehan on tosiaan hyvä kun noin paljon pakkasessa teillä. ( meillähän pakkanen on nyt tyhjä). Jos saan neuvoa, niin harkitse tosiaan sitä heti uudelleen lähtöä, siitä on nyt niin monta onnistumista. ja lääkitystäsi en muista, mutta ehkä sekin on syytä tarkistaa niin että kaikki mahdollinen on sitten tehty onnistumisen hyväksi.

OnniUnelmalle ja Minnille hirmuisesti tsemppiä siirtoon!

Mites Hatror ja Tirulinen, onko teillä siirtopäivät tiedossa vai enkö vain muista, tsemppiä teillekin odotteluun!

Miten sujuu Hillevin piinailu?

ON: Itsellä siis ultra vasta 10.6 jolloin on viikkoja 6+6 elikkä melkein se 7. Päivä on sekä odotettu että pelätty. Vointi on kohtalainen, vähän öklöttää ja vähän on rinnat kipeet, eipä taas muuta. Onneksi on vähän muutakin aateltavaa. Käytiin eilen katsomaan sellasta ihanaa, vanhaa hirsitaloa jossa on pieni navettakin. Minun suuri unelmani on pitää paria kanaa ja lammasta ( ja lapsia! ) ja viljellä luomutuotteita. Oon sellainen " Hörhähtäny" kait.

Mutta aurinkoista päivää kaikille

Teekuppi+Elmeri+Eemeli
 
Kiitos Hathor ja Teekuppi onnepotkuista :flower:

Meille tuli (hedelmöittyi) 7 pikku palleroa. HUomenna siirtoon sitten. Missä vaiheessa muuten pitää tietää siirretäänkö 1 vai 2? Olen tähän asti ollut ehdottomasti yhden kannalla, mutta nyt kävin empimään et jos kuitenkin 2. Onkohan paremmat mahdollisuudet saada edes toinen onnistumaan , jos 2 laitetaan? Luultavasti en fyysisesti kestäisi kaksosraskautta. Ja miehen työtilanteiden takia myös arjen pyöritys kaksosten kanssa olisi ylivoimaista. Menenköhän vähän liian pitkälle jo pohdinnoissani... :LOL:
Kertokaa paremmin kokemuksia omaavat

OnniUnelma onnea sinullekin huomiseen. Jokos teidän pikkuiset on sulatettu?

Minni73 :wave:
 
Tiistaita B)

Lyyra, olet ihailtavan reipas! Ja onhan se totta, että 12 alkiota on hyvä määrä, joista voi hyvinkin saada vaikka useamman onistumisen. :heart:

Selalle kuivaa ja kivutonta päivää! Jospa ne kivut oikeasti on kohdun kasvuun liittyvää. Kovasti sitä toivon!

Kiva kuulla, että Tuttituulia olet jo noin hyvillä viikoilla. Voihan paksusti ja toivottavasti pian rohkenet nauttimaan raskaudesta. :heart:

Teekuppi, mukava haave sinulla. Toivottavasti se toteutuu!
Ja kiitos kysymästä, ihan mukavasti menee. Progesteron Lugesteronin sijaan sopii minulle tosi hyvin. Yleensä on ollut maha aivan turvoksissa ja hankala olo, nyt on kevyt ja iloinen keho ja mieli. Töihin pyöräillessä totesin, että vähän on rinnat kipeät. Mutta kaikki voi johtua lääkkeistä. Ja mies kyselee, miksi olen niin sähäkällä tuulella. Ikävä, kun rakkaimmalleen purkaa taustalla jäytävää jännitystä.
Klinikalta sain lopulliset tiedot alkioviljelystä: neljän hyvän (yksi kohtalainen) 7-10-soluisen lisäksi olivat pakastaneet kaksi blastokystia. Hedelmöittyneistä siis vain kaksi meni roskiin ja kaksi munasolua ei hedelmöittyneet.
Kotiapteekkiinikin vilkaisin ja minulla olisi ollut kortisoniakin jäljellä. Jos tämä tuoresiirto ei onnistu, otan sitten kortisonin mukaan seuraavaan yritykseen.

Rudy kiitos onnen toivotuksista :) Onnellisia päiviä sinulle vauvojesi kanssa!

Pian siirtoon pääseville Tinulinen, Hathor, OnniUnelma ja Minni peukut pystyssä! Minnille tullutkin hyvä määrä alkioita. Yksi vai kaksi... siinäpä visainen kysymys. Minäkin kerroin yksös-toiveeni klinikalla ja suosittelivat parhaan ja vähän heikomman siirtämistä ja niin tehtiin.

Kaikille aurinkoista päivää!
Hillevi
 

Yhteistyössä