L
"lilli"
Vieras
Kauanko luottotiedottoman pitää kärsiä tätä masentavaa elämää missä velka ei lyhene edes maksamalla. Työpaikkoja ei ole tarjolla samalla tavalla kuin tiedot omaavalle. joten velkaa ei välttämättä saa edes vähennettyä niinkuin olisi toisenlailla menneessä elämässä ollut mahdollisuus. Olisiko jossain vaiheessa suotavaa saada velan korot stopille jotta velat saisi maksettua eikä korko kasvaisi koko ajan koron päälle.
Olen nyt 8 vuotta elänyt luottotiedottoman elämää. Maksanut olen jo velkoja sen verran kuin niitä oli alunperin. Tosin nyt summa on vielä korkeampi kuin se oli 8 vuotta sitten, kauhulla odotan mitä se summa on 10 vuoden päästä.
eikö luottotietojen menetämisellä ole tarkoitus että lisävelkaantuminen estetään?
realistista pohdintaa olisi kiva lukea.
Olen nyt 8 vuotta elänyt luottotiedottoman elämää. Maksanut olen jo velkoja sen verran kuin niitä oli alunperin. Tosin nyt summa on vielä korkeampi kuin se oli 8 vuotta sitten, kauhulla odotan mitä se summa on 10 vuoden päästä.
eikö luottotietojen menetämisellä ole tarkoitus että lisävelkaantuminen estetään?
realistista pohdintaa olisi kiva lukea.