V
"vieras."
Vieras
No mulla ei ole luottotietoja mutta silti asun vuokralla ja on oma julkinen kännyliittymäkin. Rahalla saa samat edut kuin muutkin paitsi ei lainoja eikä luottoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä täällä menee todella nopiaa yksityysten vuokraamat asunnot, että älä soita suutas asioosta joista et mitää tiä. QUOTE]
Suupohjan seutuportaali - Vuokra-asunnot
Joo, ei ole tarjolla yhtään..
p.s pk-seudulla noilla vuokrilla sais autotallin...mut sekin menis HETI jollekin!
No kerropas harava, mitä ihmeellistä niiltä asunnonostajilta siellä maalla oikein mahdetaankaan vaatia, kun niitä asuntoja ei "noin vaan ihmisille myydä"? Mitä siis vaaditaan rahan lisäksi?
Ei pyhä yksinkertaasuus. Ku ihmisiltä on monelta menny työpaikka!!!! Ei silloon osteta mitää asuntoa/taloa.
![]()
Huvittavia nämä jotka luulee tietävänsä kuinka asiat on.
.
Luottotiedottomuus vaikuttaa myös siihen että autoon ei saa muuta vakuutusta kuin pakollisen liikennevakuutuksen ja sekin pitää maksaa aina vuodeksi etukäteen.
Tätähän aloittaja ei kysynyt mutta kun tosiaan jotkut väittää että ei vaikuta mihinkään kun ei oo luottotietoja... ehkä ei vaikuta jos majailee mamman nurkissa ja mamma maksaa puhelimet jne. eikä autoon olisi koskaan varaa muutenkaan.
Asunnon vuokraus - onnistuu huonosti, yksityiseltä ei ollenkaan
Puhelinliittymä - ei saa, paitsi tietysti prepaidin
Vaikka palstalla joskus väitetäänkin, että luottotiedottomuus ei paljon elämään vaikuta, niin kyllä se vaan vaikuttaa.
Nimim. Oppia ikä kaikki - luottotiedottomuus elämäni suurin virhe
Alkuperäinen kirjoittaja khyllää;29449955:Eiks toi nyt oo hei vähän lapsellista tollei nauraa toisille?
Ihan sama vaikka asuisitte kuussa. Yksityinen päättää itse, kenelle kämppänsä vuokraa ja minun omistamissani asunnoissa eivät luottotiedottomat retkut majaile.
Onko sinusta luottotiedoton AINA retku ? Nim. 18v. asti töitä tehnyt, ollut jopa yrittäjäkin. Luottotiedot vain menivät muutaman todella huonon päätöksen takia pikkuhiljaa... Ja kyse ei ole mistään pikavipeista tms. vaan silkasta huonosta tuurista lähinnä. Edelleen töissä,maksan veroni ja hoidan lapsemme ja mielestäni EN ole mikään retku vaan kunnon kansalainen !