Luottotiedot menneet, mistä pankista saa tilin ja visa electronin?

• Viestiketjun aloittaja Mimma84
  • Ensimmäinen viesti
Nordea
Nordeasta sain avattua uuden tilin (yksi tili oli jo silloisessa Sampopankissa, mutta halusin toisen tilin, jos yksi pankki temppuilee niin olisi sitten toinen pankki, jonka palveluja käyttää jne.). OP virkailija oli eka tekemässä, mutta sitten kysyi juuri näistä luottotiedoista ja sanoin, että juu ei ole kunnossa niin kävi sitten jollain toisella virkailijalla ja tuli takas sanoen, että joo he eivät anna minun avata tiliä, en saa pankkikorttia, en yhtikäs mitään, kun minulla on luottotiedot menneet. Menin sitten Nordeaan ja en tule koskaan muistamaan, kuinka ihana virkailija siellä oli! :)

Minä: "Haluaisin avata tilin, mutta minulla on luottotiedot menneet. Haittaako tämä?"
Virkailija: "Ei tietenkään! :) Se ei vaikuta asiaan ollenkaan. Saatte myös halutessanne Visa Electronin. :)"

Palvelun ero oli kuin päivällä ja yöllä. Nordeassa huomioidaan jokaikinen asiakas, ei vain ne rikkaat kuten OP:ssa.

Jos ikinä tulen olemaan miljonääri, Nordea on se pankki jonne rahani vien, siellä palvelu on moitteetonta. :)

"Vieraana"
Melko epätodennäköistä ja jos ihminen itse tuollaisen varaan laskee, tuskin hänestä koskaan tulee pankille edes tavisasiakasta. Eikä ne pankkitalletukset pankkia juuri rikastuta, vaan lainat pikemminkin, eikä sellaisia voida luottotiedottomalle myöntää.
Olen ainakin itse saanut lainaa luottotiedottomana, kun palkkaakin saan. Ja säästän myös joka kuukausi.

Yhteistyössä