joo asiaa selvitellyt ja onkin niin että isäni on omistaja ja minä haltia. laskut tulee isälle mutta minun nimissäni koska olen haltia. soitin sille virkailialle joka teki sitä päätöstä. hän sanoi että maksut on maksettu 30.6 asti. ja mitään allekirjoituksia ei ole ollut minulta ei edes väärennettyjä vain isäni sana, siitä että laskut maksetaan. asialle ei kuulemma voi tehdä mitään vastakun 30.6 kun vakuutus kausi päättyy!!! eli käytännössä voin laittaa naapurin pertin haltiaksi omaan autooni noin vain jos saan henkilötunnuksen tietooni. sanoin ilmoittavani esimiehelle tästävirheestä.. nainen tokaisi vaan että se on "voi voi" että näin tapiolassa. myönsi virheensä mutta ei halunnut tehdäasialle mitään.. luuli kai minua tyhmäksi.
autoa en kuulemma voi poistaa rekisteristä koska se ei ole nimissäni. soitettiin sitten helsinginpäähän tai siis mieheni soitti, silllä lupasivat selvittää asiaa. toivotaan että tässä käy niin että vakuutus rahat palautetaan isälleni, ja se akka saa potkut. tommosia virkailioita ei tarvita voi saakutti!!! sen virkailian olisi pitänyt ottaa asiasta selvää. eikä luottaa isän sanaan!!!
joka ei edeskoskaan ole ollut minun huoltaja ja on itsellään mennyt luottotiedot. senhän ne näkee isäntiedoista. muutenhan ne antaisi, vakuutuksen isän nimiin ja minä olisin omistaja. tämä edellämainittu järjestely olisi ollut minulle parempi.
nyt kyllä mietityttä voiko mihinkään enää luottaa. onneksi isä mainitsi asiasta (tyhmyyttäänkö?) en olisi muuten saanut tietoon sitä vastakun hän olisi mahdollisesti jättänyt maksamatta jotain laskuja, esim parkkisakot, vakuutukset. jos sillonkaan koska laskut ei tule minun osoitteeseeni. viimeistää lusimaan kutsu parkkisakoista, olisi tullut minulle.