Luottotiedoista ja perinnästä kysyttävää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Elikkäs tällanen tilanne. Tilasin netistä dvd-boksin ja lasku tuli mukana. Perinnästä tuli sitten lasku, mutta olin ehtiny maksaa alkuperäisen laskun noin päivää, kaksi ennen. En sitten laittanut mitään kyselyä perintätoimistoon, onko kaikki ok. Nyt kun yritin tilata dvd:tä niin luki etten voi laskulla tilata, koska ei ole luottoa tms. Tämä edellinen tilaus/laskuhässäkkä tapahtui keväällä Ei kai mulla kokonaan oo menny luottotiedot ja jos ois menny niin oisko siitä tullu ilmotus kotiin?

Nousi hieman kylmä hiki otsalle.

Niin ja mistä voin ite tarkistaa että onko ne luottotiedot menny vai ei??

Voisko tossa olla kyse siitä, että eivät sen takia anna laskulla kun se edellinen lasku ehti mennä sinne perintään.

No se nyt ei haittaa, jos eivät laskulla myy, kunhan ne luottotiedot ei vaan mee. Oon aina hoitanu raha-asiat hyvin, tuon laskun kans vaan tuli sählättyä :/
Onkohan ne saanu kuitenki sinne perintätoimistoon tiedon, että maksoin sen laskun, ettei se mee eteenpäin enää...Ois kai sieltä jo kuulunu jotain kun tosiaan keväällä tapahtu tuo?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No se nyt ei haittaa, jos eivät laskulla myy, kunhan ne luottotiedot ei vaan mee. Oon aina hoitanu raha-asiat hyvin, tuon laskun kans vaan tuli sählättyä :/
Onkohan ne saanu kuitenki sinne perintätoimistoon tiedon, että maksoin sen laskun, ettei se mee eteenpäin enää...Ois kai sieltä jo kuulunu jotain kun tosiaan keväällä tapahtu tuo?

Ole huoleti, ei sulta ole luottotiedot menneet

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ole huoleti, ei sulta ole luottotiedot menneet

Jees kävin tarkastamassa asian netistä, kaikki ok :)

Kiitos kaikille vastaajille!