luottokortti

  • Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti
milla
korothan niissä kyllä on aika isot mut jos maksaa heti seuraavassa kuussa koko laskun niin sitten ei ole korkoja. luotto korttiin ei paljon vaadita, kun sulla on jonkin moiset tulot niin sit varmasti saa. ja tietysti luottotiedot pitää olla kunnossa.
 
bk
Itse otin luottokortin S-pankista, koska siinä ei ole vuosimaksua (muilla pankeilla on). K-mastercard oli myös muistaakseni myös vuosimaksuton, mutta se oli mahdollista anoa vain jos osti jonkun suuren ostoksen.

Vaaditaan varmaankin vakkarityö.

Kun itse olin työelämässä, otin monia kortteja siltä varalta, että jos myöhemmin ei ole palkkatuloja (mutta on kuitenkin vara maksaa ostosten eriä).
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja bk:
Itse otin luottokortin S-pankista, koska siinä ei ole vuosimaksua (muilla pankeilla on). K-mastercard oli myös muistaakseni myös vuosimaksuton, mutta se oli mahdollista anoa vain jos osti jonkun suuren ostoksen.

Vaaditaan varmaankin vakkarityö.

Kun itse olin työelämässä, otin monia kortteja siltä varalta, että jos myöhemmin ei ole palkkatuloja (mutta on kuitenkin vara maksaa ostosten eriä).
ei meillä ole vuosimaksua ja ihan luottokunnan kautta visakortti!!!!!!!!!!!!!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
JOS luottokorttia höylää vaikka 1000?:lla niin pitääkö se maksaa seuraavassa kuussa kokonaan takaisin?
Jos kortti on nk maksuaikakortti, niin pitää. Jos kortti on luottokortti, voi maksaa osissa.

 

Yhteistyössä