Luottokortti G

Löytyykö teiltä luottokortti? Onko kortti erillinen vai yhdessä pankkikortin kanssa ja miksi näin?

Meillä miehen kanssa kiistely asiasta.. Minä haluaisin erillisen kortin koska tiedän että olen surkea rahankäsittelijä ja ja kiusaus kortin vinguttamiseen olis liian suuri. Mieheni taas haluaa ehdottomasti että luotto ja pankkikortti ovat yhdessä.. Ja perustelut oli vaan että kun mä haluan..

Ihan vain uteliaisuudesta kyselen siis kuinkas teillä?? :)

on
yhdellä kortilla.jotenkin kätevämpää mutta jos epäilyttää luoton "väärin"käyttö niin ota vain erilliset. ei tule niin palj herätteitä jos luottokortti on suurimman osan aikaa kotona

vieras
Mulla on se op:n uusi yhdistelmä pk/visa. En olisi mitään visaa halunnut, mut muunlaisia ei juuri enää saa. En ole luotto-ominaisuutta koskaan käyttäny, enkä aio käyttääkään. JOS ulkomaille menen, saatan harkita sen käyttöä jos rahat loppuu.

Turkilmas
Miehellä on Visa jota hän ei käytä. Pankissa ne sai miehen puhuttua ympäri. Raukka kun ei osaa sanoa "ei"... ja tästä syystä on myös lehtimyyjien lempiasiakas :headwall: :headwall: .

Mulla ei ole luottokorttia, enkä sellaista ole myöskään suostunut ottamaan. Pankkitätien lukuisista yrityksistä huolimatta. Mä en ole huolinut edes pankkikorttia. Mulla on Visa Electron ja olen siihen äärettömän tyytyväinen.

Appi suostutteli meiät ottamaan MasterCardin mut ei maininnu et laskut menee hälle. Joten on kortti jota ei kovinkaan käytetä :D

Hätävarana se on, ei ole vielä tullu tilannetta vastaan. Ja appi saa Stockan pisteet jos me joskus jotain satutaan ostamaan :whistle:

Electronit meilläkin on kummallakin käytössä, pankkikorttia vierastetaan kuten Turkilmas :)

Me otettiin pankki-mastercard yhdistelmä asuntolainan yhteydessä, tuli samassa siis pankin vaihto. Kerran ollaan käytetty, kun varattiin kansainvälisiltä sivuilta hotelli viroon, tosin maksettiinkin koko laskukerralla heti kun tuli. Pidetään tota luottoa hätävarana, eikä siihen oo tarvinnu tota yhtä kertaa lukuunottamatta kajota.

ee
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Pakkohan Visa on olla ulkomailla reissatessa, yms, ja electronia en huoli. Tosin välillä tulee vingutettua muutenkin...
Ni ette osaa käteistä käyttää tms. No tietty jos tuhlailee tonneittain niin on ihan hyvä olla luottokortti

Yhdistelmäkortti. Mulla on noita kortteja muutenkin miljoona, joten oon ihan tyytyväinen, että edes kaksi niistä on yhdessä. Eikä mulla "tule" luottokorttia käytettyä sen enempää kuin tulisi, jos se olisi erillinen. Kyllä mä aika tarkkaan etukäteen harkitsen ja tiedän, kummalla puolella aion mitäkin maksaa.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Miehellä on Visa jota hän ei käytä. Pankissa ne sai miehen puhuttua ympäri. Raukka kun ei osaa sanoa "ei"... ja tästä syystä on myös lehtimyyjien lempiasiakas :headwall: :headwall: .
:)
juu onhan se toisaalta hassuakin. Nyt just jokin aika sitten mies tilas meille Turun Sanomat, vaikka itse lukee sen töissä ja mä jaksan lukea ainoastaan viikonlopun lehdet.

Perusteli mulle sillä että myyjä oli ollut vanhan kuuloinen ja TOSI HUONO myymään. Niin miehen oli sitten käynyt sen verran sääliksi tuo myyjä että oli tilannut... |O

Yhteistyössä