V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:visaa ym...ei saa...tarkastettu on...
visaelectronin saa kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:visaa ym...ei saa...tarkastettu on...
visaelectronin saa kyllä
Electron ei ole luotto- vaan maksukortti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä ainakin sain, tarjosivat pankista itse sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:visaa ym...ei saa...tarkastettu on...
visaelectronin saa kyllä
katsoppas kuittia tarkemmin..siinä lukee että luottokortti..
ainakin ku oon kaupassa töissä ja se mikä jää kauppaan niin siinä lukee että luottokortti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä ainakin sain, tarjosivat pankista itse sitä.
Mistä pankista? ja kauan kestää kun sen kortin saa? Tai tulee verkkopankkiin näkyviin se luottotili?
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:visaa ym...ei saa...tarkastettu on...
visaelectronin saa kyllä
ainakin ku oon kaupassa töissä ja se mikä jää kauppaan niin siinä lukee että luottokortti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:visaa ym...ei saa...tarkastettu on...
visaelectronin saa kyllä
![]()
Mutta sillä ei ole luottoa eikä maksuaikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Olen ollut siinä uskossa, että pankkikortit uudistuvat pikkuhiljaa kaikki luottokorteiksi?!