luottamuspula

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
nainen
kertokaa rakkaat ihmiset voiko suhde toimia ilman luottamusta? rakastetaan kumpikin toisiamme paljon ja lapsikin tulossa mut nyt on vaikee enää luottaa mieheeni parin viimesen sen ryyppyreissun takia..aiemmalla kerralla mies valehteli menevänsä kämpillesä vaikka alunperin piti tulla mun luo yöks, tää menikin exäsä luo. nyt tässä asutaankin jo yhdessä ja ei tullu kotiin tällä kertaa, meni naispuoleisen kaverin luo yöks toisen exäsä kanssa.. vannoo ettei ikinä pettäs mutta ei siitäkään voi olla enää varma ku luottamus on menny ihan pelkän valehtelun takia.. mitä tässä asiassa kannattas tehä? auttakaa!
 
nainen
nyt vielä lisäks löysin mieheni puhelimesta viestin jonka oli lähettänyt exälleen viime kerralla kun oli juomassa ja kun ei tullut kotiin yöks.. "missäs olet? tarttesin unikaveria" toi oli mulle jo liikaa mut mies ei vaan ymmärrä mitä pahaa tuossa viestissä oli.. oli siinä todellakin kun ennemmi menossa exäsä ku avovaimosa luokse. En oo pystyny antaa tota anteeks vaikka asiasta on lopetettu puhuminen..
 
sinuna minä lähtisin erisuuntaan. kyllä jossain on joku joka arvostaa sinua paljon enemmän. älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen anna ukon mennä sinne minne tahtoo kyllä se vielä huomaa että mitä menetti ja että ei se ruoho ole vihreempää aidan toisella puolella....jaksuja sinulle oikein kovasti :hug:
 
nainen
no ainut asia minkä takia oon yrittäny antaa anteeks on tuleva lapsi mutta ei sen oo hyvä syntyä perheeseen missä äiti ja isä vaan riitelee.. parempi varmaan olla yksinhuoltaja..
 
Olen keski-ikäinen naishenkilö enkä oikein tiennyt minne viestini kirjoittaisin. Miehelläni on varmaan jokin neljänkympin kriisi. Hän laihdutti viime talvena itsensä tosi timmiin kuntoon ja nyt hän on koko kesän juossut ravintoloissa. Pari kertaa kotiin on tultu vasta aamupuolella ja selityksenä on ollut se että hän on löytänyt ravintolareissullaan jonkun "epätoivoisen" naisen jonka luona on tullut yövyttyä "sohvalla" kun taksia ei ole saanut tai on muuten ollut liian tuiskeessa. Meillä on pienet lapset ja eihän tässä kukaan täysjärkinen tee muuta ratkaisua kuin pistää miehen mäkeen mutta nytkin olen yksin kotona, lapset nukkuvat ja on niin tosi paha olla. Antakaa vinkkejä ja tukekaa hädässä olevaa. Töissä on käytävä ja lapset hoidettava, mutta mitä teen miehelleni?
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 00:57 maria kirjoitti:
Olen keski-ikäinen naishenkilö enkä oikein tiennyt minne viestini kirjoittaisin. Miehelläni on varmaan jokin neljänkympin kriisi. Hän laihdutti viime talvena itsensä tosi timmiin kuntoon ja nyt hän on koko kesän juossut ravintoloissa. Pari kertaa kotiin on tultu vasta aamupuolella ja selityksenä on ollut se että hän on löytänyt ravintolareissullaan jonkun "epätoivoisen" naisen jonka luona on tullut yövyttyä "sohvalla" kun taksia ei ole saanut tai on muuten ollut liian tuiskeessa. Meillä on pienet lapset ja eihän tässä kukaan täysjärkinen tee muuta ratkaisua kuin pistää miehen mäkeen mutta nytkin olen yksin kotona, lapset nukkuvat ja on niin tosi paha olla. Antakaa vinkkejä ja tukekaa hädässä olevaa. Töissä on käytävä ja lapset hoidettava, mutta mitä teen miehelleni?
Tekeekö mies tahallaan kiusaa, kun sanoo nukkuneensa jonkun naisen sohvalla?
 
Eijei.. kerran, pari tollasten asioiden voi ehkä antaa mennä läpi sormien ja sanoa, että tähän tulee nyt muutos taikka ilman muutosta muutto.

mahdollisuuden voi antaa, mutta liian monet sellaiset on liikaa.
lapsillekaan ei ole hyväksi ihmetellä isin öitä poissa, ja nähdä äidin pahaa oloa vaikka sitä kuinka yrittäisi peitellä...

tsemppiä! :hug:
 
Helppo on sanoa täällä että pistä pihalle.
Totuus on kuitenkin toinen.
Mun mies on pettänyt mua. Ekan kerran kuukausi häitten jälkeen ja toisen kerran hänellä oli muutaman kuukauden kestänyt suhde n vuosi häitten jälkeen.
Olen vieläkin ihan H.lvetin katkera vaikka siitä on kulunut jo yli 7 vuotta.
En ole pistänyt ukkoa pihalle ja lapsiakin on tullut 3 lisää.
Olen kuitenkin sanonut että jos joskus tulee tilanne jossa tunnen ylivoimaista kiusausta olla toisen miehen kanssa, minulla on siihen TÄYSI oikeus. Yhden kerran.
Ja onhan tuollainen tilanne ollutkin, en pettänyt, väliin tuli omatunto ja kauhunsekaiset kuvitelmat minuuteista pettämisen jälkeen...
Näin meillä, jokainen tekee omat valintansa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 11:07 Kipinätär kirjoitti:
Helppo on sanoa täällä että pistä pihalle.
Totuus on kuitenkin toinen.
Mun mies on pettänyt mua. Ekan kerran kuukausi häitten jälkeen ja toisen kerran hänellä oli muutaman kuukauden kestänyt suhde n vuosi häitten jälkeen.
Olen vieläkin ihan H.lvetin katkera vaikka siitä on kulunut jo yli 7 vuotta.
En ole pistänyt ukkoa pihalle ja lapsiakin on tullut 3 lisää.
Olen kuitenkin sanonut että jos joskus tulee tilanne jossa tunnen ylivoimaista kiusausta olla toisen miehen kanssa, minulla on siihen TÄYSI oikeus. Yhden kerran.
Ja onhan tuollainen tilanne ollutkin, en pettänyt, väliin tuli omatunto ja kauhunsekaiset kuvitelmat minuuteista pettämisen jälkeen...
Näin meillä, jokainen tekee omat valintansa.
Voi MIKSI? Miksi kidutat itseäsi tuollaisessa suhteessa. Ja vielä lapsia lisää? Etkö usko saavasi parempaa? Minä sanoisin että jopa yksin parempi.. Vai onko taloudelliset syyt se todellinen yhdessäpysymisen syy?
 
nainen
nyt olen jutellut mieheni exien kanssa asiat selviksi ja uskon ettei mieheni ole pettänyt.. vaikka vaivaahan silti että on pitänyt yöpyä niiden luona..
kattoo nyt mitä tästä tulee..
 

Yhteistyössä