luottamuspula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras

tätä suhdetta on turha enään jatkaa ja yrittää uskoa parempaan...mies kohtelee mua miten sattuu, ei pidä lupauksiaan ja kaiken huipuksi meillä olisi häät ensikesänä niin mies ei jaksa PUHUA ja suunnitella niitä...sanoo koko ajan että lähempänä...on kiukkuinen, räyhää, ei jaksa hoitaa yhteistä lasta vaan hänellä on ne menonsa...kännykkä kulkee matkasssa koko ajan ja illalla on niitä epämääräisiä menoja, nyt viime perjantaian hänen oli pakko päästä poikien kanssa vaikka sanoin että pysy meidän kanssa kotona, reissuhommissa kun on..niin eikö oo aika selvä juttu...mitä täsä enään ihmettelee...

no enpä itekään keksi miehesi käytökselle muuta syytä kuin että hän ei yksinkertaisetsi halua naimisiin...
tietysti jos hänellä on töissään esim kovasti paineita tai muuta just nyt, niin se selittää hänen tarpeensa kavereille ja että kiukuttaa...
mutta jos toi käytös on selittämätöntä niin luultavasti ei halua sitoutua yhtään enempää...
ainakaan vielä..
kannataisiko ainakin siirtää häitä vaikka vuodella että miehesikin innotuisi?

no mä siirsin häitä ja nyt olen ihan tyytyväinen ku en menny naimisiin.. Mun mielestä naimisiin kuuluu mennä sitte ku pystyy sydämestään sanomaan ne rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä ja itse en tällä hetkellä pystyis niin sanomaan, joten en halua naimisiinkaan! Parempi siirtää häitä ku se että eroaa vuoden päästä häistä..

Meillä ihan sama juttu nelisen vuotta sitten ku odotin ekaa lasta.Yksin istuin illat,miehelläni harrastukset + baarikeikat (jopa keskellä viikkoa).Ja silloin jos oli ilta kotona,nii se nukkui.Tosi kivaa.Ollaan vielä yhdessä,tosin tuntuu välillä että suhde etenee "hatarasti puujaloilla".Anyway, sun tilanteessa siirtäisin häitä ja seurailisin vähän tilannetta.Onhan se vähän outoa se sun miehes käyttäytyminen.Ja mieti,tätäkö todella haluat??Jos ette pysty puhumaan asioista,nii ota "härkää sarvista kiinni".Kysy miten on ja mitä se haluaa?Vaadi vastausta,eihän se ole kivaa elää pimennossa.Voimia ja jaksamista sinulle :hug: ,tiedän että sitä tulet tarvitsemaan.

Yhteistyössä